
Operator Vanzari prin Telefon
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de:Orientare către cerinţele pieței și ale clientului;
- Capacitate de comunicare, spirit organizatoric;
- Acuratețe în înregistrarea datelor;
- De preferat, experiență de lucru cu baze de date;
- Cunostințe de operare PC;
Descrierea jobului
- Creșterea vânzărilor și a frecvenței vizitelor în magazin pentru categoria de clienţi de care ești responsabil;
- Construirea și menținerea unei imagini pozitive a companiei;
- Întreținerea bazei de date, menținerea acesteia exactă și corectă privind portofoliul de clienți;
- Organizarea și contactarea clienților în funcție de criterii definite;
- Îmbunătățirea continuă a tehnicilor de vânzare și a relației comerciale cu clientul;
- Vei avea sprijinul unei echipe de profesioniști
- Vei găsi la noi un mediu prietenos și oportunități de dezvoltare;
- Tichete de masă;
Descrierea companiei
METRO România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.