Publicat 11 Sep 2019 | Expiră 11 Oct 2019

Operator Servicii Administrative

2 posturi

Criterii de selecție

  • Peste 1 an experiență în muncă

Candidatul ideal

Cunostinte si experienta:

  • cunostinte din domeniul informational specific bancar
  • legislatia specifica in vigoare pe domeniile specifice filierei
  • permis conducere categoria B
  • specializare tehnica
  • capacitate de sinteza si analiza

Competenţe comportamentale:
  • comunicare, orala si scrisa, cu impact;
  • capacitate de analiza si sinteza, dinamism, initiativa;
  • simt de raspundere ridicat;
  • hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor;
  • spirit de echipa
  • disponibilitate deplasare in teritoriu

Descrierea jobului

Responsabilitati principale
1. Gestiune imobile
2. Aprovizionare cu materiale consumabile, mijloace fixe, servicii, etc
3. Remediere garantii imobiliare aferente creditelor acordate de catre Banca
4. Gestiune tehnico-operationala a parcului auto
5. Gestiunea arhivei
6. Gestioneaza activitatea de securitate bancara
7. Sarcini privind securitate si sanatate in munca
8. Intretine si administreaza automatelor de cash

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.Pe scurt:4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.Ai un loc in echipa noastra daca:Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Operator Servicii Administrative  -  BRD-Groupe Societe Generale

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close