
Operator secretariat - relatii clienti
DIGITAL PROPERTY SRL
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
- Minim 3 ani experienta in comunicare cu clientii.
- Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Word si Excel, E-mail, Windows (se va da un test).
- Abiliate dezvltata de a rezolva probleme (abordare logica, analitica).
- Fire vesela, voce placuta.
Descrierea jobului
- Ofera asistenta proprietarilor online/ telefonic in limita competentelor.
- Preia si redacteaza corespondenta societatii.
- Introduce date in sistemul informatic
- Realizeaza analize si rapoarte specifice.
- Gestioneaza arhiva societatii.
Descrierea companiei
Societate comerciala specializata in administrare Asociatii de Proprietari din Brasov
Publicat
2 mai 2022
Reactualizat
30 mai 2022
Expiră
1 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos