Operator secretariat - relatii clienti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Minim 3 ani experienta in comunicare cu clientii.
  • Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Word si Excel, E-mail, Windows (se va da un test).
  • Abiliate dezvltata de a rezolva probleme (abordare logica, analitica).
  • Fire vesela, voce placuta.

Descrierea jobului

  • Ofera asistenta proprietarilor online/ telefonic in limita competentelor.
  • Preia si redacteaza corespondenta societatii.
  • Introduce date in sistemul informatic
  • Realizeaza analize si rapoarte specifice.
  • Gestioneaza arhiva societatii.

Descrierea companiei

Societate comerciala specializata in administrare Asociatii de Proprietari din Brasov

Publicat 2 mai 2022 Reactualizat 30 mai 2022 Expiră 1 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.