Publicat 15 Oct 2018 | Reactualizat 14 Nov 2018 | Expiră 15 Nov 2018

Operator introducere si validare date (facturare)

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Pentru noi ești candidatul ideal dacă:
• Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicată;
• Ai abilități bune de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet);
• Iți place să lucrezi pe calculator;
• Ești o persoană perseverentă, organizată, meticuloasă;
• Iți place să înveți lucruri noi, ești curios/curioasă, ai inițiativă;
• Ești o persoană optimistă, cu voie bună.

II. CERINȚE PENTRU EXERCITARE:

1. Pregătire necesară postului:
- Minim studii liceale absolvite cu bacalaureat;
- Reprezintă un plus cursurile/training-urile pentru utilizarea Excel;

2. Experienţă necesară:
- Experiența în operarea și prelucrarea datelor;

3. Cerințe pentru exercitare:
- Inteligenţă generală peste medie;
- Capacitate de analiză, sinteză, decizie;
- Foarte bună capacitate de a opera cu date, cifre;
- Capacitate de relaţionare interumană;
- Uşurinţa în exprimarea ideilor;
- Asumarea responsabilităţilor;
- Rezistenţă la sarcini repetitive.

Descrierea jobului

Operatorul introducere, prelucrare și validare date (facturare) are ca responsabilități principale următoarele:

- Completează, operează, înregistrează, prelucrează și salvează date în fișiere și directoare Word și Excel;
- Învață și ulterior completează, operează, înregistrează, prelucrează și salvează datele în programele și aplicațiile software puse la dispoziție de către companie;
- Analizează datele primite, identifică eventualele erori sau neconformități, le corectează sau, după caz, informează pe cel care a transmis datele pentru remedierea situației;
- Întocmește, completează și arhivează documentele specifice activității;
- Ocazional oferă suport clienților în completarea documentelor;
- Păstrează permanent legătura cu membrii departamentelor servicii clienți pentru gestiunea corespunzătoare a comenzilor și facturilor clienților și o optimă relaționare cu aceștia;
- Realizează obiectivele cantitative și calitative stabilite de șeful ierarhic;

Descrierea companiei

Up Romania își propune să ofere clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înțelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială.

Tichetele și cardurile de masă, tichetele cadou, tichetele sociale și cele sociale de grădiniță, voucherele și cardurile de vacanță, tichetele de creșă, platforma STIM Online sunt doar câteva din varietatea soluțiilor cu care venim în sprijinul performanței, al calității și al motivării, al grijei și implicării pentru a face să fie mai bine în fiecare zi.

Misiunea noastră e să aducem valoare prin empatie, printr-o întelegere a nevoilor și o atitudine deschisa față de parteneri și utilizatori.

Valorile noastre ne ghideaza în toate acțiunile. Promovăm responsabilitatea, solidaritatea, inovația, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alături de noi persoane care să simtă și să acționeze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională și personală, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea. În tot ce facem urmărim să aducem valoare prin simplificare.

Oferim un pachet de beneficii motivant.

Expirat
Operator introducere si validare date (facturare)  -  UP ROMANIA (CHEQUE DEJEUNER ROMANIA SRL)