Publicat 15 Mar 2017 | Reactualizat 29 Mar 2017 | Expiră 15 Apr 2017

Operator introducere, prelucrare și validare date Charisma ERP

1 post

Candidatul ideal

Studii medii profil economic (contabilitate, gestiune etc.)
Abilități de lucru cu cifre și formule de calcul
Cunoștințe de contabilitate primară
Cunoștințe bune de operare pe calculator - MS Office şi de limba engleză
Persoană responsabilă, organizată, capabilă să respecte termenele
Atitudine pozitivă și proactivă, cu dorință de învățare
Abilitatea de a îndeplini sarcini ca parte a unei echipe sau individual
Reprezintă un avantaj experiența de lucru în Charisma ERP

Descrierea jobului

Responsabilităţi:
Operarea documentelor de intrare - ieșire marfă în programul de gestiune.
Operarea documentelor necesare mișcărilor de stoc între gestiuni.
Corectarea erorilor depistate în program.
Actualizarea datelor în programul de gestiune.
Arhivarea documentelor operate.
Participarea la inventare.
Comunică și colaborează eficient și agreabil cu ceilalți membri ai echipei și cu terțe persoane de contact din companii.
Colaborează frumos cu ceilalți membri ai echipei din care face parte.

Descrierea companiei

La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.
Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 16 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara, Cluj și, de anul acesta, în Baia Mare), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în librăriile din rețea.
VREI SĂ TE ALĂTURI ECHIPEI NOASTRE?
Cărturești este o organizație dinamică, cu un mediu de lucru prietenos și flexibil, în continuă transformare și adaptare la dorințele și nevoile publicului. Avem 19 librării în București și în țară și un magazin online și în fiecare zi ne propunem să oferim o experiență specială clienților noștri, fie că este vorba de a le recomanda o carte nouă sau de a le găsi un titlu clasic mult căutat, fie că îi ajutăm să aleagă cel mai potrivit cadou sau pur și simplu le oferim ocazia să se relaxeze plimbându-se printre rafturi.
Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.
Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:
Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/idei sunt și puse în practică; Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale; Interesul organizației și al managementului pentru persoana reală; Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală; Program flexibil de lucru – în funcție de cerințele echipei; Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, HR, PR și Marketing, Financiar și Contabilitate); Oportunități de exprimare/dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, Train Delivery, ROD/Romanian Design și multe altele)

Operator introducere, prelucrare și validare date Charisma ERP  -  DIRECT CLIENT SERVICES (CĂRTUREȘTI)