Operator introducere date contabilitate si resurse umane

SER.CONT L.L. SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

* calm, atentie in operarea cu acuratete a datelor, abilitati de organizare si meticulozitate;
* cunostinte de operare pe calculator (in special Microsoft Office - Word, Excel);
* dorinta si capacitatea de a invata cadrul legislativ de profil de contabilitate, fiscalitate, Codului Muncii si a legilor conexe;
* dorinta si capacitatea de a invata si utiliza noi programe de operare pe calculator de specialitate;
* aptitudini de relationare cu clientii;
* CUNOASTEREA LIMBII ROMANE: atat exprimare verbala cat si in scris (corect dpdv ortografic, gramatical);
* ATENTIE in operarea datelor;
* Abilitati de organizare;
* Meticulozitate si acuratete;
* Capacitate de lucru in echipa.

Nivel de studii: studii medii; studii superioare.
* cunostinte in privinta evidentelor gestionare (intocmire nota de intrare receptie, bon de consum, registru de casa, etc.);
* cunostinte de contabilitate - studii medii sau superioare.
Experienta: entry level, eventuala experienta in domeniul HR, contabilitatii, reprezinta un avantaj.

Operare PC: operare in Microsoft Excel, experienta de lucru cu programul Platphorma - Bani reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

* introducere documente contabile primare in sistemul informatic dedicat;
* verificarea documentelor primare, din punct de vedere al conformitatii, precum si consultarea partenerilor in bazele de date ANAF, Mfinante, etc.;
* tinerea evidentelor primare: registru de casa, intocmire note de intrare receptie, bonuri de consum, emitere facturi fiscale, emitere bonuri fiscale pe casa de marcat, etc.;
* arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor contabile;
* arhivarea inventarierilor patrimoniului;
* relatia telefonica si pe email cu clientii referitor la problemele aparute la introducerea documentelor contabile;
* intocmire documente de personal (contracte de munca, acte aditionale, documente de lichidare, adeverinte diverse, etc.);
* completare aplicatie Revisal;
* verificare foi de prezenta;
* intocmire diverse adrese (de personal, referitor popriri salariati, catre institutii abilitate, etc.);
* calcul drepturi salariale, intocmire state, declaratii fiscale, etc.;
* arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor de personal;
* relatia telefonica cu clientii en detail;
* receptionarea zilnica a corespondentei – prin posta/ curier si e-mail;
* relatia cu Inspectoratorul teritorial de munca, etc.;
* receptionarea zilnica a corespondentei – prin posta/ curier si e-mail;
* relatia cu ANAF, Registrul Comertului, etc.;
* alte atributiuni administrative, etc.

Descrierea companiei

Suntem o societate cu capital 100% romanesc, infiintata in anul 1999, cu vechime in domeniul contabilitatii, managementului resurselor umane, fiscalitatii pe piata romaneasca. Mai multe detalii despre noi si echipa noastra: www.aacont.ro
Publicat 2 mai 2022 Expiră 1 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.