Candidatul Ideal
- detine competente de comunicare;
- detine competente digitale (Ms Office: Excel, Word, Outlook);
- are abilitatea si intentia de a invata lucruri si programe interne noi;
- este coerenta in exprimare si scriere;
- isi planifica si isi organizeaza sarcinile in functie de prioritati;
- este atenta la detalii;
- este politicoasa cu clientii companiei, dar si cu colegii;
- are experienta in relatia cu publicul: poate reprezenta un avantaj.
Descrierea jobului
- preia apelurile de la clientii companiei;
- redirectioneaza apelurile sau e-mailurile atunci cand nu poate rezolva o problema, catre departamentul avizat;
- ofera informatii corecte si intr-o maniera profesionala, persoanelor care vin in Receptia companiei, care ne contacteaza telefonic sau care transmit e-mailuri;
- acorda suport pentru rezolvarea problemelor clientului;
- inregistreaza solicitarile, recomandarile si reclamatiile primite de la clienti si le repartizeaza in vederea rezolvarii acestora;
- inregistreaza in baza de date discutiile purtate cu clientul;
- asigura o evidenta clara a activitatii desfasurate;
- adopta o atitudine pozitiva si orientata catre client;
- respecta standardele si indicatorii de calitate stabiliti;
- alte activitati de secretariat: scanarea si copierea documentelor, arhivarea situatiilor in tabele Excel si/sau foldere;
- primirea clientilor si invitatiilor in companie si redirectionarea lor catre persoana cu care au programata intalnirea;
- transmiterea si distribuirea corespondentei;
- comunica managerului direct problemele aparute ce depasesc nivelul decizional;
Beneficii:
Training la inceperea activitatii pentru a intelege cat mai bine domeniul de activitate
Workshop anual
Sanse reale de avansare
Contract perioada nedeterminata
Tichete de masa: 40 ron/zi lucratoare
Abonament medical lunar la o clinica de servicii medicale privata
Alte informatii:
Programul de lucru este de Luni pana Vineri, ora 08:00-16:30 dintre care 30 de minute pauza de masa.
Descrierea companiei
S.C. Techem Energy Services S.R.L. Romania este filiala din Romania a companiei Techem Energy Services GmbH cu sediul central la Eschborn, Germania. Domeniul de activitate este reprezentat de serviciul de calcul si repartizare a consumului individual de energie si apa.
Pentru mai multe informatii accesati: www.techem.ro
Techem Energy Services S.R.L. colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile ulterioare) si ale Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Techem Energy Services colecteaza date cu caracter personal pe care le poate prelucra in scopuri precum:
- sa evalueze competențele profesionale in timpul proceselor de recrutare si selectie pentru candidatii care au aplicat la job;
- sa identifice competentele profesionale care corespund cerintelor jobului;
- pentru inceperea procesului de angajare, atunci cand candidatii trec procesul de recrutare.