Publicat 06 Mar 2019 | Expiră 06 Apr 2019

Operator Helpdesk

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerințe:

  • Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic)
  • Abilităţi în operarea pe calculator
  • Cunoştinţe despre arhitecturi de PC-uri şi reţele
  • Cunoştinţe de instalare, configurare şi mentenanţă PC-uri
  • Cunoştinţe despre sisteme de operare Windows, Linux, MAC
  • Cunoştinţe despre sisteme de operare server (Windows, Linux, MAC)
  • Cunoştinţe medii echipamente transfer de date (switch-uri, router-e)
  • Cunoştinţe medii de cablare structurată
  • Experienţă în utilizarea Microsoft Office
  • Cunoştinţe limba engleză – nivel mediu.

Descrierea jobului

  • Preia solicitările de asistenţă tehnică de la clienţi prin canalele de comunicaţie: telefon, e-mail, web, sms, whatapp etc.
  • Înregistrează solicitările clienţilor în aplicaţia informatică
  • Rezolvă solicitările de asistenţă tehnică sau le escaladează pe cele care nu pot fi soluţionate de Operatorul Helpdesk către persoanele în măsură să le rezolve
  • Înregistrează în aplicaţia informatică modul de soluţionare a solicitărilor
  • Actualizează baza de cunoştinţe care conţine modul de rezolvare a solicitărilor
  • Respectă procedurile companiei în privinţa furnizării certificatelor digitale
  • Respectă standardele, cât şi indicatorii de calitate stabiliţi pentru activitatea sa
  • Elaborează rapoarte periodice conform procedurilor interne sau conform solicitărilor managerului direct
  • Instalează, configurează şi asigură mentenanţa pentru sisteme de operare Windows
  • Modifică sau adaugă noi staţii de lucru în reţea, execută operaţii de: cablare, configurare staţie, switch-uri)
  • Configurează echipamente de reţea sau periferice
  • Asigură o bună gestionare a echipamentelor periferice.

Descrierea companiei

certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice. Înființată în anul 2006, certSIGN a dezvoltat prin resurse proprii produse de securitate IT, în special în domeniul PKI, pe care le-a implementat în cadrul unor proiecte de mari dimensiuni. certSIGN este singura companie din România care a dezvoltat produse de securitate IT ce se regăsesc în catalogul NATO NIAPC și una dintre puținele companii de la nivel mondial acreditate WebTrust.

De asemenea, certSIGN este primul furnizor de servicii de certificare 100% românesc, acreditat în conformitate cu Legea semnăturii electronice şi cu standardul ISO 27001, iar certificatele pe care le emite sunt recunoscute în toate statele membre UE.

În prezent, certSIGN furnizează servicii de semnătură electronică, arhivare fizică și electronică, marcare temporală, soluții de securitate pentru desktop și dispozitive mobile, facturare electronică, tahograf digital, consultanță și training. certSIGN este singura companie din România care furnizează, prin servicii proprii, soluția completă pentru implementarea facturării electronice în condițiile prevăzute de Codul Fiscal.

Expirat
Operator Helpdesk  -  certSIGN S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close