OPERATOR FACTURARE

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Studii medii,superioare, preferabil economice
- Experienta pe un post similar: minim 2 ani
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunostinte de operare PC - nivel foarte bun pentru Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook Express, programe de contabilitate si gestiune, alte programe informatice, in functie de reglementarile legale
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
- Aptitudine generala de invatare
- Atentie concentrata
- Echilibru emotional
- Punctualitate
- Receptiv, open-minded

Descrierea jobului

Responsabilitatile postului:
- Intocmeste registrul de casa si notele de receptie conform documentelor de achizitie;
- Incaseaza banii adusi de agentii de vanzari,se asigura sa nu existe diferente intre total chitante si total numerar incasat, intocmeste monetarul in vederea depunerii incasarilor la banca;
- Verifica facturile si chitantele introduse de agentii de vanzari in PDA (palmOS);
- Introduce si este responsabil de corectitudinea datelor operate pentru sistemul de lucru cu PDA, din punct de vedere al: produselor, magazinelor si al ordinii cronologice. Verifica aceste date prin intermediul aplicatiei informatice;
- Introducerea facturilor, chitantelor si bonurilor de consum conform legislatiei in vigoare;
- Introduce incasarile prin casa/banca si platile prin banca, verificarea extrasului de cont;
- Intocmeste borderourile de depunere a instrumentelor bancare;
- Elibereaza documente cu regim special pe baza fiselor de magazie si a bonurilor de consum si se asigura de intocmirea, introducerea in aplicatia de gestiune si contabilitate a acestora;
- Intocmeste rapoarte zilnice si saptamanale solicitate de sefii ierarhici, rapoarte de stoc, fise de magazie, rulaj marfuri, etc.;
- Introduce preturile de stornare in fiecare saptamana pentru retururile de marfa in aplicatia de gestiune si contabilitate;
- Participa la inventarierea anuala a patrimoniului privind sistemul de inseriere si numerotare a documentelor.
- Indosariaza documentele cu care lucreaza si le arhiveaza;
- Mentine relatia cu clientul intern si extern in ceea ce priveste rapoartele furnizate;
- Actioneaza independent si in echipa pentru indeplinirea obiectivelor;

Oferta (bonusuri, beneficii):
- Salariu competitiv
- Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes pe piata romaneasca
- O echipa tanara, dinamica si entuziasta

Descrierea companiei

Queen Monaco inseamna peste 17 ani de experienta (FMCG, distributie si consultanta) pusi in sprijinul partenerilor sai cu ajutorul echipei proprii!

Calitatea serviciilor este un atribut al celor care privesc in viitor, care construiesc parteneriate, iar investitia in calitate este, dincolo de cea financiara, o investitie umana, o schimbare de mentalitate, o continua educatie spre mai bine, spre performanta si competitivitate!

Publicat 27 ian. 2022 Reactualizat 24 feb. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.