Candidatul Ideal
Cerințe minime
Hai să lucrezi alături de noi dacă ești o persoană:
- Pro-activă, comunicativă, sociabilă, adaptabilă, dornică și capabilă de învățare și dezvoltare;
- Serioasă, punctuală și statornică;
- Obișnuită cu lucrul pe calculator și operarea de date:
- Atentă la detalii.
Candidatul Ideal
Absolvent de studii medii/superioare în domeniul economic sau operator calculator;
Abilități de introducere rapidă a datelor.
Bune cunoștințe PC - Pachet Office (minim cunoștințe de bază Word și Excel);
Bune abilități de comunicare;
Experiență în activitatea de comtabilitate primară / procesare date;
Bune abilități de organizare;
Capacitate de analiză, sinteză și prioritizare.
Hai să lucrezi alături de noi dacă ești o persoană:
- Pro-activă, comunicativă, sociabilă, adaptabilă, dornică și capabilă de învățare și dezvoltare;
- Serioasă, punctuală și statornică;
- Obișnuită cu lucrul pe calculator și operarea de date:
- Atentă la detalii.
Candidatul Ideal
Absolvent de studii medii/superioare în domeniul economic sau operator calculator;
Abilități de introducere rapidă a datelor.
Bune cunoștințe PC - Pachet Office (minim cunoștințe de bază Word și Excel);
Bune abilități de comunicare;
Experiență în activitatea de comtabilitate primară / procesare date;
Bune abilități de organizare;
Capacitate de analiză, sinteză și prioritizare.
Descrierea jobului
Alături de ceilalți colegi din departament:
- întocmește diferite documente primare (facturi, proforme, note de recepție, documente centralizatoare, etc);
- operează diferite informații in sistemul informatic folosit de companie (plăți, inventare, liste de prețuri, etc);
- întocmește diferite documente ocazionale (procese verbale, împuterniciri, etc);
Menține o relație strânsă ︂cu departamentul de vânzări și cu cel logistic.
Oferă suport departamentului de vânzări.
- întocmește diferite documente primare (facturi, proforme, note de recepție, documente centralizatoare, etc);
- operează diferite informații in sistemul informatic folosit de companie (plăți, inventare, liste de prețuri, etc);
- întocmește diferite documente ocazionale (procese verbale, împuterniciri, etc);
Menține o relație strânsă ︂cu departamentul de vânzări și cu cel logistic.
Oferă suport departamentului de vânzări.
Descrierea companiei
Suntem o companie cu o vechime de peste 15 ani pe piața națională, cu un colectiv tânăr și ambițios.
Suntem un important jucător pe piața de policarbonat din România.
Primim intențiile d-voastră de a face parte din echipa noastră și pe email, ba chiar recomandăm să vă transmiteți intenția pe această cale, pentru a vă mării șansele de a fi chemați la un interviu.
Suntem un important jucător pe piața de policarbonat din România.
Primim intențiile d-voastră de a face parte din echipa noastră și pe email, ba chiar recomandăm să vă transmiteți intenția pe această cale, pentru a vă mării șansele de a fi chemați la un interviu.
Joburi similare
- 10 Iun. 2025
Operator Facturare/Asistent Contabil
CASA SIMPLU SRL
Codlea, Sacele, Ghimbav și alte 2 orașe3000 - 3500 RON net / lună