OPERATOR DISPECERAT (perioada determinata)

E.ON Asist Complet 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Studii superioare sau medii.
- Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniu.
- Cunoaşterea legislaţiei specifice raporturilor juridice a prestărilor de servicii.
- Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook).

Altele:
- Experienţă în relaţia cu clienții;
- Atitudine pozitivă, prezență agreabilă și calmă;
- Abilități de comunicare verbală și scrisă, precum și interelaționare;
- Capacitate de lucru sub stres si respectarea termenelor;
- Seriozitate și responsabilitate;
- Capacitate de planificare, organizare și prioritizare;
- Atenție distributivă;
- Capacitate de implicare în mai multe proiecte în același timp;
- Orientare spre activitate/ motivare;
- Abilități de negociere și mediere;
- Permis de conducere-categoria B.

* Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.

E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor.

Descrierea jobului

  • Asigură interacțiunea E.ON Asist Complet cu clienții interni și externi ai companiei;
  • Promovează brandul E.ON Asist Complet/E.ON/și avantajele de a fi client E.ON Asist Complet/E.ON la fiecare interacţiune cu clientul
  • Prezintă informații clienților privind produsele și caracteristicile acestora de o manieră atractivă și structurată, descoperind nevoia clientului pentru respectivul produs sau pentru alte produse și servicii E.ON Asist Complet/E.ON, unde este cazul livrând lead-uri către structurile E.ON Asist Complet/EON specializate.
  • Activități programări clienti:
    • Optimizarea informării clienților E.ON Asist Complet/EON, și a planificării și programării Echipelor tehnice E.ON Asist Complet în vederea livrării produselor și/sau a prestării serviciilor tehnice realizând prin interacțiunea directă realizată, planificarea și/sau programarea vizitelor acestora la clienți funcție de disponibilitatea clienților;
    • Transmite programările și reprogramările către Echipele tehnice E.ON Asist Complet atunci când este implicat și personal din operațional ;
    • Înregistrează preferinţele și feedback-ul clienţilor în ceea ce priveşte caracteristici suplimentare ale produselor, propune măsuri de îmbunătăţire/ ajustare a scripturilor utilizate în interacțiuni, în sensul reflectării cât mai exacte a caracteristicilor acțiunii, de produs şi transmite informaţia structurat către departamentele relevante;
    • Oferă informaţii corecte şi complete despre produse, servicii, programe şi promoţii;
    • Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii E.ON Asist Complet/EON, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi astfel creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
    • Participă la sesiunile de diseminare a celor mai bune practici în cadrul structurii și între structurile desemnate de fiecare dată când este solicitat ;
    • Asigură suport intern cu scop de planificare și programare pentru tehnicieni E.ON Asist Complet prin stabilirea în avans a datei și orei vizitelor acestora la clienți, în funcție de disponibilitatea clienților;
    • Validează activitățile planificate si programarile pentru ziua în curs și realizate;
    • Realizează reprogramarea vizitei atunci când vizita programată inițial nu a fost finalizată;
    • Contactarea clienților ulterior efectuării intervenției pentru obținerea de feed back;
    • Să aducă la cunoştinţa clienților aflați sub contract cu E.ON Asist Complet/EON toate informațiile contractuale și lucrările tehnice sau produse incluse a.i să fie planificate adecvat a.i să se asigure disponibilitatea serviciului tehnic în termeni de calitate, timp și cost optim;
    • Să informeze clienţii în privinţa măsurilor de siguranţă ce trebuie îndeplinite pentru a preveni escaladarea incidentelor legate utilzarea instalațiilor de utilizare și a serviciilor tehnice aferente;
    • Oferirea de informaţii de natură generală asupra contractelor E.ON Asist Complet/EON semnate, asupra condițiilor încheierii/suspendării/ rezilierii contractului de prestare/furnizare, facturării, mijloacelor de plată, tarifelor în vigoare şi condiţiilor de modificare a tarifelor, penalizărilor şi consecinţelor refuzului de plată a facturii (cu trimitere la legislaţia în vigoare);
    • Oferirea de consultanţă / informaţii avizate despre factură şi valoarea acesteia, termenul de plata, situaţia la punctul de consum, instrumentele de măsurare;
    • Preluarea promptă a apelurilor clienţilor şi conducerea discuţiei cu clienţii în scopul identificării lor şi a definirii adecvate in registrul unic al companiei a cererilor/reclamaţiilor.
    • Oferirea de informaţii corecte şi complete şi asigura redirecţionarea şi/sau soluţionarea reclamaţiilor clienţilor;
    • Preluarea pe toate canalele de comunicație (în special din mediul electronic: telefonie, mail etc.), în timp real, informația provenită de la Front Office-ul E.ON a oricărei solicitări, precum și scurtarea timpului de răspuns;
    • Postarea în sistemele aflate la dispoziţia sa, toate informaţiile relevante legate de solicitare sau reclamaţie: numele, adresa şi numărul de telefon al apelantului, natura sesizării, cererii sau reclamaţiei semnalate, locaţia exactă, persoana de contact dacă este necesar, precum şi orice detaliu suplimentar ce ar putea ajuta la soluţionarea acesteia.
    • Procesarea tuturor sesizarilor, cererilor si reclamaţiilor clienţilor în zona de responsabilitate desemnata in calitate de agent back-office, în cazul în care este solicitat şi colaborarea cu specialiştii din back office însoţită de transmiterea promptă a reclamaţiilor. Administrarea scrisorilor, emailurilor şi a faxurilor de la şi către clienţi;
    • Preia, pe toate canalele de comunicație (în special din mediul electronic: telefonie, mail etc.), în timp real, informația provenită de la Front Office-ul E.ON, se raportează la standardele de excelență ale acestuia, tratează unitar oricare solicitare, precum și scurtarea timpului de răspuns, în conformitate cu condițiile asumate;
    • Identificarea clientului în sistemul unic de petitii E.ON Asist Complet (RUP) sau în alte sisteme dedicate de administrare a datelor clienţilor. Documentarea scrisă (introducerea codurilor de activitate ale apelurilor şi crearea contactelor in aplicatii informatice indicate ) şi urmărirea informatiilor obtinute sau depuse de clienţi în sistem pentru a putea furniza ulterior structurat de informaţii apelanţilor cu privire la stadiul solicitărilor.
    • Mediază conflictele cu clienții și depune toate eforturile pentru evitarea escaladării acestora;
    • Escaladarea situaţiilor noi apărute superiorilor direcţi si respectarea cu stricteţe a procedurilor de lucru;
    • Realizarea de sondaje (în mediul de comunciare electronic) pe baza unor chestionare predefinite privind gradul de satisfacție al clienților, viabilitatea produselor/serviciilor și alte teme de interes pentru companie;
    • Întreţinerea şi îmbunătăţirea bazei de date a clienţilor prin completarea informaţiilor existente sau identificate si modificarea corecta a datelor din aplicatiile informatice E.ON Asist Complet/EON dedicate.

Ce îţi oferim noi
  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.

E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

Descrierea companiei

E.ON ASIST COMPLET SA este o companie a grupului E.ON ROMANIA. Principalul obiect de activitate al companiei este de a oferi cele mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, montaj centrale termice si sisteme de aer conditionat.
Publicat 30 Mai 2022 Expiră 29 Iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.