Operator contact center

ROPECO BUCURESTI - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Candidatul ideal:
  • Studii medii;
  • Abilitati de comunicare si ascultare;
  • Spirit de echipa ;
  • Orientare catre rezultate;
  • Bune cunostinte de operare PC;
  • Punctualitate, seriozitate.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Preluarea solicitarilor de la clienti si repartizarea acestora catre colegii din teren;
  • Completarea datelor in interfata web Dispecerat;
  • Programarea interventiilor in functie de solicitari;
  • Transmiterea informatiilor catre colegi pentru solutionare;
  • Comunicarea catre client a informatiilor necesare efectuarii interventiei;
  • Completarea si intocmirea documentelor, specifice activitatii desfasurate, si inregistrarea acestora;
  • Contribuie activ la indeplinirea obiectivelor departamentului.

Beneficii:
  • Training;
  • Bonuri de masa, prime;
  • Transport decontat;
  • Cursuri de formare profesionala;

Descrierea companiei

ROPECO Bucuresti este societate comerciala, cu o experienta de peste 25 de ani pe piata de specialitate, oferind solutii care inglobeaza inalta tehnologie testata cu succes la nivel mondial.

ROPECO se impune pe piata, atat prin strategiile adoptate pentru satisfacerea nevoilor clientilor sai, cat si prin adaptarea rapida la dinamica pietei si dezvoltarea unor relatii de colaborare cu furnizori de renume.

Activitatea ROPECO se bazeaza pe o echipa tanara, dinamica, formata din peste 100 de profesionisti care se identifica cu solutiile de succes pentru clientii sai.

Publicat 31 ian. 2022 Reactualizat 2 mar. 2022 Expiră 2 mar. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.