Publicat 17 Feb 2017 | Reactualizat 24 Feb 2017 | Expiră 20 Mar 2017

OPERATOR CALL-CENTER

10 posturi

Candidatul ideal

- experienta de comunicare la telefon, in sistem de call-center;
- studii medii sau superioare;
- excelente abilitati de comunicare, prezentare;
- putere de convingere;
- capacitate de a lucra in echipa;
- atitudine proactiva, neconflictuala, flexibilitate, dinamism, autoorganizare;
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint).
 

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- promovarea de produse farmaceutice la telefon;
- sustinerea obiectivelor de vanzari ale companiei;
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei;
- intocmirea periodica a rapoartelor de activitate.

Oferta:
- pachet salarial atractiv corelat cu performanta;
- mediu de lucru profesionist;
- oportunitati de training si dezvoltare profesionala;
 

Descrierea companiei

Totem a fost înfiinţată în anul 2003 de o echipă de profesionişti care au adus în piaţa locală un concept unic, integrând servicii de cercetare de piaţă, marketing şi comunicare. Echipa managerială actuală a extins aria de expertiză a companiei, adăugând servicii de multichannel marketing, consultanţă în afaceri și programe de pacienți. Misiunea noastră este să fim prima alegere a industrei farmaceutice ca partener de încredere, care furnizează soluţii de afaceri complete, inovative şi sustenabile, la standarde înalte de calitate.
Valorile noastre:
• Suntem devotaţi clienţilor noştri şi succesului acestora
• Respectăm cele mai înalte standarde de integritate în toate acţiunile noastre
• Ne dorim să fim un partener de încredere, nu doar un furnizor de servicii
• Credem în abordări inovative, nu în soluţii standard
• Ţintim întotdeauna excelenţa, în tot ceea ce facem.
De ce Totem?
• 13 ani de experienţă de succes în piaţa farmaceutică locală
• Parteneriate solide cu principalii jucători din industria farmaceutică
• Creştere organică şi naturală a companiei, an de an, de la înfiinţare până în prezent
• Echipă de 60 profesioniști, experţi în aria lor de responsabiltate
• Capabilităţi interne de dezvoltare a tuturor serviciilor furnizate
• Înţelegere reală a industriei farmaceutice.
Pentru mai multe informaţii te rugăm să accesezi www.totem.com.ro.

OPERATOR CALL-CENTER  -  Totem Communication

Avem rezoluții bune de ținut tot anul.
Vrei și tu una?

Da, surprinde-mă