Publicat 17 Ian 2017 | Reactualizat 17 Feb 2017 | Expiră 18 Feb 2017

OPERATOR CALL-CENTER

4 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Studii superioare (studiile in domeniul medical constituie un avantaj);
- Experienta de minim 6 luni in domeniul call-center/ telesales;
- Abilitati bune de comunicare, ascultare activa si interrelationare;
- Persoana orientata catre client, dinamica si optimista;
- Capacitatea de a invata rapid informatii despre serviciile medicale oferite;
- Initiativa si perseverenta;
- Cunostinte bune de operare PC.

Descrierea jobului

- Gestionarea bazei de date de pacienti pentru zona alocata; - Activitati de call-center (preluare apeluri, programari/reprogramari pacienti, preluare sesizari) - Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu pacientii; - Consilierea clientilor in legatura cu utilizarea serviciilor medicale; - Intocmirea diverselor situatii si rapoarte de activitate; - Rezolvarea intr-un mod profesionist a tuturor situatiilor legate de clientii/ pacientii companiei; - Colaborarea stransa cu celelalte departamente.

Descrierea companiei

SYNEVO este in momentul de fata cel mai mare furnizor de servicii medicale de laborator din Romania si Estul Europei.
Synevo a devenit un brand internaţional, specializat în servicii medicale de laborator, care desfăşoară operaţiuni în 11 ţări. Divizia de laborator Synevo International deţine 80 de laboratoare şi peste 300 centre de recoltare.
În România suntem o reţea de 16 laboratoare şi peste 50 de centre de recoltare (prezenţă geografică în 17 judeţe, plus Bucureşti şi Ilfov). Aceasta este formată din 8 laboratoare independente – Bucureşti, Ilfov, Iaşi, Braşov, Craiova, Timişoara, Satu Mare, Galaţi – şi 7 laboratoare integrate în Spitale Publice – Suceava, Rădăuţi, Cîmpulung Moldovenesc, Bucureşti (Spitalul de copii Marie S. Curie), Medgidia, Constanţa, Cluj-Napoca.
Prin tot ceea ce face, Synevo îşi asumă cuvintele care în acelaşi timp au constituit şi o promisiune care trebuie îndeplinită în fiecare zi: „Adaugă valoare diagnosticului”.

La baza succesului nostru stau: calitatea serviciilor, colaborarea permanenta cu medicii clinicieni, si nu in ultimul rand, dorinta noastra de a contribui la evolutia dezvoltarii calitative a serviciilor medicale din Romania.

Puteti citi mai multe informatii despre noi pe pagina noastra: www.synevo.ro

Expirat
OPERATOR CALL-CENTER  -  SC SYNEVO ROMANIA SRL