Candidatul Ideal
- Sa fii prietenos, empatic, deschis la schimbare;
- Sa iti placa provocarile si sa fii orientat spre rezultate;
- Sa ai studii superioare (in curs sau finalizate)
- Reprezinta un avantaj: sa ai experienta in domeniul asigurarilor sau in contact center/ relatii clienti.
Descrierea jobului
- Vei prelua, inregistra si rezolva apelurile telefonice de la clienti exact ca un supererou: cu maxima grija, seriozitate si implicare.
- Vei veni in intampinarea nevoilor clientilor si le vei oferi toate informatiile necesare despre produsele de asigurare si solutionarea dosarelor de dauna.
In UNIQA punem oamenii in centrul tuturor eforturilor noastre si incurajam diversitatea. Aceasta abordare face din UNIQA un loc pentru crestere personala si profesionala, dezvoltare si implicare. Recunoastem si promovam valoarea diferitelor perspective. Dorim ca tu sa-ti atingi potentialul in timp ce iti dezvolti cariera cu noi.
**UNIQA colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in calitate de operator, in conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Informatii complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata de catre UNIQA se gasesc pe pagina web a companiei, www.uniqa.ro, la sectiunea "Cariere UNIQA".
Descrierea companiei
In calitate de una dintre companiile de asigurari de top, stim ca impreuna putem realiza mai mult. La UNIQA, suntem o comunitate pentru o viata mai buna si ne folosim abilitatile individuale pentru a construi impreuna viitorul. Regiunea SEE, respectiv Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Muntenegru, Romania si Serbia, reprezinta al treilea cel mai mare grup de companii din cadrul segmentului UNIQA Customer & Markets International, cu un volum total al primelor brute subscrise (GWP) de aproximativ 474,4 milioane de euro in 2024 si peste 2.200 de angajati. Cu o piata totala de peste 2,5 milioane de clienti, tarile din SEE reprezinta un potential semnificativ de crestere si dezvoltare printr-o cooperare regionala consolidata, o abordare bazata pe date si centrata pe client, precum si prin inovatie. Datorita modului de lucru agile, sinergiilor dintre echipe si diversitatii noastre, UNIQA este o organizatie unica, cu o singura echipa, o singura strategie si o singura cultura.