Operator CALL CENTER

Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Competentele candidatului ideal:
-Lucrul în Office (Outllook, .doc, .xls, *.pdf);
-Gestiune baze de date;
-Emitere facturi și documente însoțitoare;
-Buna cunoaștere și folosire a limbi române este obligatorie;
-Cunoașterea unei limbi străine reprezintă un avantaj;
-Experiență de cel putin 12 luni in Call Center;
-Experiența cu Mediatel Data reprezintă un avantaj

Descrierea jobului

Responsabilităţile tale vor fi urmatoarele:

Operator de comenzi

Preia solicitari din email, chat, telefon și le înregistrează pe site
Oferă clienţilor consiliere cu privire la disponibilitatea produselor, condiţii și modalităţi de livrare și plată
Consultă colegii din celelalte departamente în soluţionarea unor probleme ce nu necesită transferul către un departament sau altul
Asistă clienţii în plasarea comenzilor și furnizează informaţii despre caracteristicile produselor

Consultant de vânzări

Se documentează constant despre produsele pe care magazinul le comercializează și modul lor de folosire;
Discută cu potenţialii clienţi și-i ajută să aleagă produsele potrivite;
Păstrează relaţia cu clienţii pentru a se asigura că sunt mulţumiţi de alegerea făcută, în scopul fidelizării lor;
Implementeaza strategii de vânzare a anumitor produse în funcţie de nevoile descoperite în discuţia cu clientul;
Colaborează cu departamentul de marketing pentru o comunicare unitară;
Identifica si propune noi metode de a face produsele mai atractive pentru clienţi
Este la curent cu politicile companiei (de retur, garanţie, condiţii speciale);
Preia sugestii și probleme comune de la clienţi și le comunică mai departe departamentelor responsabile.

Asistent suport clienți

Procesează apelurile/email-urile clienţilor care solicită informaţii și rezolvarea unei probleme;
Se asigură că înţelege clar cererile clienţilor și oferă soluţia cea mai eficientă;
Oferă informaţii corecte și complete clienţilor în urma unei documentări adecvate;
Creează o relaţie de încredere între companie și client;
Folosește în desfășurarea activităţii procedurile stabilite de conducere;
Analizează cele mai comune situaţii cu care se confruntă și colaborează cu celelalte departamente pentru identificarea și înlăturarea cauzelor problemelor;
Ţine evidenţa discuţiilor cu clienţii și se folosește de ele în discuţiile ulterioare;
Generează interes pentru noi produse sau servicii și face conexiunea dintre client și departamentul de vânzări.

Descrierea companiei

Suntem un magazin online si ne dorim sa intarim echipa cu noi colegi, pentru poziţia de Operator Customer Support.

Un job dinamic si diversificat, intr-un mediu placut, modern si prietenos unde vei invăţa in fiecare zi si iţi vei dezvolta cariera.

Acest job este un "must have" pentru tine, dacă esti sau dacă vrei să devii o persoană atentă la detalii, cu un nivel conversational excelent si cu o capacitate rapidă de adaptare la diferite situatii.

Suntem interesaţi de o persoană comunicativă, interesată de dezvoltarea pe termen lung pe această pozitie.
Publicat 20 oct. 2021 Reactualizat 17 nov. 2021 Expiră 19 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos