Operator Call Center - Mangalia - 2000 RON

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 2000 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Aptitudini de comunicare;
  • Persoana dinamica, organizata si creativa
  • Abilitati de lucru in echipa
  • Usurinta in utilizarea computerului si navigare internet.
  • Cunoașterea produselor noastre
  • Se integreaza usor si lucreaza eficient in echipa

Cerințe

-Diploma de liceu, diplomă de învățământ general sau echivalent.
-Confortabil cu utilizarea calculatoarelor.

PROGRAM : de Luni pana Vineri de la 9.00 - 17.30
SALARIUL ESTE NEGOCIABIL, IN FUNCTIE DE EXPERIENTA. OFERIM BONURI DE MASA!

Descrierea jobului

Operator Call Center - Mangalia - limba Romana

Ne marim echipa! Suntem in cautarea unei persoane dornice de a invata lucruri noi, care sa isi doreasca sa evolueze impreuna cu firma, sa inteleaga obiectivul firmei si sa doreasca sa lucreze intr-un mediu placut si sigur.

Responsabilitati:
  1. Gestioneaza comunicarea telefonica si scrisa ( prin e-mail si chat ) cu clienti
  2. Monitorizarea fluxului operational de expediere a producelor catre destinatar
  3. Urmareste livrarea produselor si se asigura ca sunt respectate conditiile si termenele de livrare ale acestora.
  4. Gestionare returi /schimburi de produse

Descrierea companiei

Zonia, magazin de haine de dama infiintat in 2013, si-a asigurat dezvoltarea si increderea clientilor in brandul Zonia prin gama deosebita de rochii de ocazie, calitatea produselor si interactiunea cu clientele magazinului. Sub motto-ul “Zonia isi intinde aripile in intreaga lume”, comercializam haine de dama exclusiv online, produsele fiind livrate atat in Romania, dar si in intreaga lume, in maxim 48 de ore.

Atentia noastra la nevoile clientelor, dorinta de evolutie si de a oferi clientelor noastre rochii asa cum isi doresc ne-au clasat castigatori GPeC - Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Sud-Estul Europei, categoria fashion, trei ani consecutivi. Pornind de la premisa “echipa unita, clienti multumiti”, am reusit impreuna sa loializam clienti, sa dezvoltam game, sa crestem Zonia. Echipa Zonia a crescut si continua sa creasca pe aceleasi principii: calitate, rapiditate si interactiune umana dincolo de digita

Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 20 iun. 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.