Publicat 08 Apr 2021 | Reactualizat 06 Mai 2021 | Expiră 08 Mai 2021

Operator Call Center - MAGHIARA

2 posturi

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba maghiară

Candidatul ideal


Descriere

Te incurajăm să aplici dacă:

Vorbești LIMBA MAGHIARA LA NIVEL NATIV(CRITERIU OBLIGATORIU)
o persoană deschisă, comunici cu uşurinţă şi atitudinea pozitivă te însoţeşte pretutindeni;
Ai o atitudine orientată spre client şi îţi place să ajuţi, ești proactiv;
Te adaptezi uşor şi înveţi repede;
Deţii cunoştinţe medii de utilizare a calculatorului;
Dai dovadă de abilităţi de negociere şi eşti o persoană convingătoare;
Ești spontan și ai capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile, persuasiune;
Îți place sa lucrezi în echipa, ești punctual, ai incredere in tine, și ești o persoana responsabilă;
Ești dorinc/ă de a te perfecționa în domeniul vanzarilor;
poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;
atent/ă la detalii, empatic/ă, ai atenție distributiva;
Priveşti proiectele noi ca pe o provocare şi o oportunitate de dezvoltare

Dacă ești în căutarea unui job serios, pe termen lung, vino alături de noi.

Descrierea jobului

Contactarea telefonică a cliențiilor in vederea promovări serviciilor companiei;
Profesionalism în discuţiile cu clienții;
Proactivitate în abordarea clienţilor şi în identificarea nevoilor acestora;
Atingerea obiectivelor de vanzari;
Respectarea procedurilor companiei

Îţi oferim: Posibilitatea sa lucrezi DE ACASA ( REMOTE), fara sa fie necesar sa te deplasezi zilnic la Birou cu mijloacele de transport in comun
Ocazia perfectă de a acumula cunoştinte referitoare la domeniul customer service si vânzări;
simpatici, concursuri interne
Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, tânară şi dinamică;
Proiecte interesante şi oportunitate de carieră;
Acces la sesiuni de training;
Management dedicat, orientat spre atingerea obiectivelor.

Descrierea companiei


La CCOC CBOK SRL, vei avea şi:
Contract perioadă nedeterminată;
salarial format din salariu + bonus din vanzari + bonuri de masa
Competiții financiare/ premii motivante;
Plan de carieră prin instruire continuă cu perioadă de training platită la începutul activităţii şi traininguri periodice;
Know-how cu expunere internationala;
Posibilităţi reale de creştere profesională într-o companie multinaţională;
Se lucrează doar program full-time:
Luni -> Vineri: 08:30 -17:00;
Weekend și Sărbători Legale – libere

Operator Call Center - MAGHIARA  -  Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor CBOK S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close