Publicat 16 Oct 2019 | Reactualizat 11 Nov 2019 | Expiră 15 Nov 2019

OPERATOR CALL CENTER - Limba Romana

10 posturi

Candidatul ideal

Candidatul ideal

Quanta Resurse Umane recruteaza in Bucuresti si Ploiesti Operator Call Center, pentru cel mai mare magazin online din Romania, eMAG.

Esti cu sau fara experienta, la inceput de cariera si cauti un loc de munca flexibil pe perioada nedeterminata, cu un program part-time sau full-time?

Cerinte:
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Orientare catre rezolvare de probleme;
- Atitudine empatica, energica si centrata catre client.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Principala responsabilitate consta in acordarea suportului clientilor companiei, prin e-mail, chat si telefon.
Beneficii:
- Programul de lucru vine in ajutorul tau si iti ofera flexibilitate in functie de timpul tau zilnic: 4 ore / 6 ore / 8 ore;
- Asigurare de sănătate privata;
- Acces la biblioteca "Bookster";
- Ai două coduri unice de reducere, prin care poți cumpăra produse vândute pe eMAG și Fashion Days la prețuri avantajoase.

Lunar, ai acces la un buget pe care-l poti folosi pentru achizitionarea, in conditii avantajoase, a urmatoarelor:
- Tichete de masa,
- Turism intern (tichete de vacanta),
- Pensie privata,
- Cursuri limbi straine.

Datele cu caracter personal pe care ni le transmiteti, vor fi prelucrate cu scopul de a va ajuta la identificarea unor posturi potrivite, pentru care sa aplicati. Aceasta include trimiterea CV-ului dvs catre posibilii angajatori, mentinandu-va informat cu privire la viitoare oportunitati de munca prin metodele de comunicare furnizate de catre dumneavoastra. Conform Regulamentului European 2016 /679, ati fost informat(a) ca, in orice moment, veti avea dreptul de a accesa datele dvs. cu caracter personal, dreptul de a rectifica datele dvs. cu caracter personal daca datele sunt incomplete sau inexacte, dreptul de a restrictiona prelucrarea datelor cu caracter personal (in cazul in care respectiva restrictie este justificata din punct de vedere legal) dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere pentru protectia datelor si dreptul de a solicita incetarea prelucrarii datelor cu caracter personal in orice moment prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de email: dataprotection.romania@quanta.com

Descrierea companiei

Suntem un grup multinational specializat in servicii dedicate resurselor umane. Infiintat in 1998 in Italia, Quanta Group detine azi birouri si in Elvetia, Statele Unite ale Americii, Romania, Brazilia si Republica Ceha.

Inca din anul 2002, odata cu infiintarea Quanta Romania, ne-am specializat pe o piata de nisa cum este cea a Recrutarii si Selectiei in domeniul aerospatial si am continuat explorand domenii noi si oferind servicii care includ: munca temporara, recrutare si selectie, detasare internationala, consultanta organizatională, managementul personalului, training, consultanta in elaborarea de proiecte cu finantare europeana si asistenta pe durata intregului proces de finantare si implementare.

OPERATOR CALL CENTER - Limba Romana  -  Quanta Resurse Umane SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close