Operator call center in limba romana Botosani

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Angajam personal pentru activitate de call center promovare si vanzare de servicii, in limba romana pentru sediul din Botosani.

Program de lucru de Luni pana Vineri, full time, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu fix plus tichete de masa plus bonusuri pentru performanta. Se ofera training gratuit de o luna pentru cei fara experienta in domeniu.

Se cer cunostinte medii de calculator, abilitati excelente de comunicare in limba romana, abilitatea de a acumula informatii din scurt timp, atitudine pozitiva.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

Activitatea operatorilor presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: pomovarea serviciilor partenerului nostru catre potentiali clienti, oferirea de informatii relevante si corecte cu scopul de a incheia un contract

Beneficii:

Contract nedeterminat full-time;
Pachet financiar motivant compus din salariu fix plus tichete de masa;
Dezvoltare si perfectionare continua, programe de dezvoltare personala, traininguri;
Conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta.

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 15 oct. 2021 Reactualizat 12 nov. 2021 Expiră 14 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos