Publicat 01 Feb 2019 | Reactualizat 21 Feb 2019 | Expiră 03 Mar 2019

Operator Call Center - depart. Vanzari Asigurari Medicale

15 posturi

Candidatul ideal

De ce nu iti cerem experienta profesionala? Pentru ca noi ti-o oferim (printr-un training de 12 zile, platit). Daca esti motivat, responsabil, haios si detii minim diploma de Bacalaureat, daca tu crezi ca meriti un salariu bun indiferent de experienta dar, in acelasi timp, iti doresti sa te dezvolti si sa deprinzi noi abilitati in vanzari, daca tu crezi ca ti-ar fi usor sa transmiti informatii si te consideri un negociator cu potential, daca Iti place sa vorbesti la telefon - cautam pe cineva exact ca tine!
Ai posibilitatea sa faci parte din departamentul de vanzari Asigurari medicale Metropolitan Life, parte din MetLife Inc, una dintre cele mai mari companii de asigurari din lume.

Ce oferim?:
- Un cadou/ premiu de bun venit in training!
- Salariu fix 1350 lei net + grila foarte avantajoasa de bonusare din vanzari, inca din prima luna; un agent de asigurare cu norma intreaga poate castiga peste 2500 lei net;
- Tichete de masa;
- Abonament sala sport Hilton - 80% suportat de catre companie;
- Abonament medicina muncii;
- Program de lucru foarte accesibil si flexibil: full-time (9:00-17:00) sau part-time (4h/ 6h); doar de luni pana vineri (+1 sambata pe luna 10:00-15:00); fara duminici, fara sarbatori legale!;
- Acces la alte bonusuri si concursuri periodice;
- O calificare profesionala in asigurari (CPA) - certificata cu diploma de la Institutul Financiar (ISF);
- Posibilitati reale de promovare functie de performante si increderea in sine;
- Traininguri specializate (ex: produse, vânzări);
- Suport constant din partea team leader-ilor si a managerilor;
- Un mediu plăcut de lucru la care poti contribui si tu :)
- Acces la bucatarie utilata si zona food&coffee;
- Un sediu dragut la 5 minute de metrou.

Descrierea jobului

Ce vei avea de facut:
- Initierea apelurilor telefonice catre clientii din sistem (amabili speram);
- Vanzari calitative (de asigurari medicale, servicii bancare, etc) catre aceiasi clienti (amabili, am spus!);
- Procesarea si introducerea in sistem a datelor, caci ne trebuiesc si dovezi scrise, nu?;
- Intregirea atmosferei placute de la locul de munca, iar tu poti face diferenta!

Si ca sa poti indeplini aceste sarcini ar trebui:
- Sa fii prieten cu limba romana;
- Ai copiat sau nu, macar diploma de Bacalaureat sa ai; ah, ESTI DEJA STUDENT? perfect pentru noi (dar si pentru tine! o sa vezi de ce);
- Să fii capabil să inveti a soluționa task-uri cu care probabil nu te-ai mai întâlnit;
- Sa dai dovada de spontaneitate si atentie distributiva, pentru ca stim ca poti;
- Sa fii comunicativ, responsabil, spirit haios si determinat; si hai ca nu-ti cerem prea mult, nu? :)

Abia asteptam sa te cunoastem!

Descrierea companiei

Telbridge is a company with an established market position in the outsourcing call centers, mainly specializing in insurance, finance and telecommunications. We operate since 2005 solely based on Polish capital. We now employ over 1,500 employees in 6 branches: Czestochowa, Radom, Torun, Warsaw, Kielce and now Bucharest.

The primary objective of the company is to satisfy the needs of the market related to the sale of products and services by phone. We focus on serving the above sales channels both outbound (outbound - active telemarketing, telesales, questionnaires, debt recovery), as well as inbound traffic (inbound - customer service, line ordering, help line).

We believe that the success of our call center services is mainly due to the highly trained and motivated teams of agents that we hire.

Our business model primarily involves:

- Employing the best possible candidates (offering a competitive basic salary and attractive real incentive programs),

- Regular investment in the development of the agents’ skills (eg . developing training programs for expected competencies and skills),

- Using a clear and meaningful system of job evaluation and rewards for being successful at work,

- Developing a relaxation training and the reduction of unwanted stress and inefficient level of motivation.

Operator Call Center - depart. Vanzari Asigurari Medicale  -  Telbridge