Publicat 12 Iun 2019 | Expiră 13 Iul 2019

Operator Call Center - BestCall Sales&Marketing

3 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

De cate ori ai primit un telefon dintr-un call center? Sau a trebuit sa suni tu? Si, poate, de multe ori ti-ai spus: Eu as fi discutat altfel in locul operatorului...
Acum ai ocazia sa demonstrezi ca poti face lucrurile diferit, din suflet si dedicat.
Cautam persoane ca tine, carora le pasa si care vor sa se simta bine la job.

Programul este de luni pana vineri, de la 9:00 la 18:00, cu trei pauze in total de o ora, iar sambata, duminica si toate sarbatorile legale sunt libere.

Descrierea jobului

Ce ne dorim de la tine?
- dorinta de a invata;
- spirit de echipa si initiativa;
- dorinta de a te dezvolta personal si profesional alaturi de o echipa tanara;
- aptitudini de comunicare si relationare.

Ce oferim?
- mediu de lucru placut si provocator (avem proiecte de vanzare, informare, stabilire de intalniri, sondaje iar partenerii nostri sunt de notorietate);
- dezvoltare personala si profesionala (training-uri, promovare in alte departamente);
- salariu fix si bonusuri din proiecte (ambitia trebuie sa te defineasca)

Descrierea companiei

BestCall, operator de servicii de call center din Bucuresti, vine cu solutii noi in sprijinul clientilor, solutii inovatoare si profesionale de telemarketing, solutii de fidelizare a clientilor, pe o piata unde concurenta este tot mai mare, iar dinamismul ei inseamna o evolutie continua. In primul rand ne concentram pe pastrarea portofoliului actual de clienti, dar si pe aducerea de noi clienti in portofoliu pentru a spori gradul de rentabilitate si profit al companiilor.

Punem la dispozitia clientilor nostri servicii de outbound calls dintre cele mai variate si mai eficiente, dar si de inbound. Produsele si serviciile trebuie neaparat popularizate, iar acest lucruse poate face prin intermediul campaniilor publicitare individualizate, special concepute de specialistii nostri, pentru a se plia pe particularitatile afacerii dvs.

Parerea clientilor este, de asemenea, extrem de importanta. Orice campanie de feedback trebuie in asa fel organizata, pentru ca informatiile obtinute de pe urma sa sa fie intr-adevar utile pentru a remedia anumite aspecte care nu dau rezultatele scontate.

Nu doar obtinerea de noi clienti este importanta, ci si mentinerea acestora, fapt ce se poate realiza, in primul rand, printr-o calitate superioara a produselor si serviciilor, dar si prin organizarea unui serviciu de fidelizare post-vanzare, prin care se poate pastra loialitatea clientilor pe termen lung.

Expirat
Operator Call Center - BestCall Sales&Marketing  -  BESTCALL SALES & MARKETING S.R.L