Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
-Studii superioare in domeniul financiar-contabil
-Experienta in contabilitate minim 2 ani
-Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat)
-Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung
-Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare
-Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii
-Cunoasterea legislatiei financiar contabile
Responsabilitati
- preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari
- intocmeste facturi,chitante si alte documente specifice de iesire din depozit
- incaseaza chitantele
- introduce NIR-urile interne/externe
- realizeaza circuitul logistic al soferilor
- tine evidenta formularelor cu regim special;
- executa lucrari de registratura;
- inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori;
- verifica intocmirea corecta din punct de vedere fiscal a documentelor primare;
Program de lucru de luni-vineri intre 08:00-17:00
Beneficii:
- salariu + bonuri de masa
- telefon
Suntem o companie care are ca principal obiect de activitate comertul in regim de distributie a produselor proprii cat si a produselor importate. Ca urmare a peste 20 de ani de activitate am capatat experienta si abilitatea de a anticipa nevoile consumatorilor.
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles