Publicat 20 Ian 2016 | Reactualizat 20 Feb 2016 | Expiră 21 Feb 2016

OPERATOR ASISTENTA ASIGURARI (LIMBA FRANCEZA)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINTELE POSTULUI:
* Absolvent studii medii / student / superioare;
* Avantaj experienta minim 1 an post similar (departament relatii clienti);
* Cunostinte de limba FRANCEZA NIVEL AVANSAT (FLUENTA FOARTE BUNA IN CONVERSATIE) si engleza nivel mediu - avansat;
* Cunostinte operare PC: Ms Office;internet;
* Permis auto, categoria B - avantaj.
Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, ordonat, organizat, eficient in rezolvarea problemelor, mare putere de concentrare, rezistent la stress, punctual, de incredere, capabil sa urmeze proceduri specifice. CUNOSTINTE AVANSATE DE LIMBA FRANCEZA-cerinta obligatorie.

Descrierea jobului

Sarcini si atributii:

• Va asigura comunicarea cu clienti din Franta;
• Asimilarea procedurilor de lucru;
• Cunoasterea specificatiilor tehnice pentru echipamentele aflate in dotarea serviciului de asistenta (telefonie, tehnica de calcul);
• Utilizarea documentatiei aflate la dispozitie (inclusiv cea medicala: dictionare medicale sau coduri de diagnostice);
• Raportarea catre seful direct a oricaror aspecte care ar putea aduce atingere sau au adus atingere calitatii si promptitudinii activitatii de asistenta;
• Preluarea avizarilor ( avizari scrise si apeluri telefonice); receptionarea documentelor direct de la asigurati; aplicarea instructiunilor privind circuitul corespondentei, conform regulamentului de organizare interna;
• Deschiderea dosarelor in sistemul informatic propriu;
• Derularea dosarelor operative privind asiguratii romani in strainatate, romani in Romania si straini in Romania, conform contractelor in derulare.
• Emiterea de scrisori de garantie in limitele de competenta stabilite;
• Solutionarea urgentelor de asistenta direct si/sau prin colaborarea cu ceilalti colegi de departament, precum si prin contactarea sefului direct;
• Solutionarea misiunilor generate in sistemul informatic de catre ceilalti colegi din int. dept. si de catre sefii ierarhici;
• Controlarea efectuarii misiunilor generate in sistemul informatic pe care le-a emis catre ceilalti colegi;
• Executarea instructiunilor sefilor ierarhici;
• Indeplinirea prioritatilor/urgentelor de asistenta stabilite aferente turei de zi sau de noapte, dupa caz;
• Colaborarea cu seful direct si in privinta derularii dosarelor dificile(procedura exceptionala);
• Emiterea de scrisori de garantare pentru sumele superioare competentei, in vederea aprobarii acestora de catre urmatorul anagajat cu competente superioare, situatie in care raspunderea pentru sumele garantate este solidara;
• Respectarea procedurii de escaladare stabilita de catre Directorul General in colaborare cu Directorul de Asistenta.
• Monitorizarea dosarelor atribuite in raspundere directa;
• Monitorizarea relatiilor de colaborare cu anumiti clienti;
• Reprezentarea societatii sau a societatilor cliente datorita specificulului de call center in asigurari, in relatia cu asiguratii; nu desfasoara activitate cu publicul in relatia cu asiguratii, decit prin mijloacele de comunicare la distanta, nu se realizeaza activitate cu publicul la sediul societatii.
• Inchiderea dosarelor, in format electronic, cu verificarea completarii campurilor;
• Colaborarea cu Dept. Tarifare Servicii si Financiar-Contabil in privinta aspectelor operative
• Derularea dosarelor operative privind asiguratii straini care au daune pe teritoriul Romaniei, in conditiile si limitele specificate in comanda din strainatate, ;
• Realizarea de baze de date potrivit instructiunilor sefilor ierarhici;
• Colaborarea cu celelalte birouri in probleme legate de serviciile de asistenta organizate si de costurile garantate.

BENEFICII:
- Salariul fix NET lunar este de 2000 RON + Bonuri de masa + Bonus de performanta.
- Program de lucru: 3 ture - 24/24,  7/7; (2 saptamani-  07.30-14.30, 2 saptamani - 14:30-21:30, 1 saptamana- 21:30-07:30) 2 zile libere/saptamana in functie de ture;
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.

Descrierea companiei

CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE MULTINATIONALA CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE ASISTENTA IN ASIGURARI.
Locatia este in Bucuresti.

Expirat
OPERATOR ASISTENTA ASIGURARI (LIMBA FRANCEZA)  -  MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close