Publicat 08 Ian 2020 | Reactualizat 20 Ian 2020 | Expiră 07 Feb 2020

Operations Planner - Iasi-Cluj-Bucuresti

5 posturi

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză, italiană, germană, maghiară
  • Peste 6 luni experiență în Administrativ / Logistica, Vanzari, Transport / Distributie

Candidatul ideal

Ești candidatul ideal dacă:

  • ai cunoștinte de limba engleza si / sau germana, maghiara, italiana ( cel putin una din aceste limbi straine trebuie sa fie cunoscuta la nivel avansat );
  • ai experiență în dezvoltarea relațiilor cu clienții / partenerii ( corespondență mail, abordare telefonică);
  • ai experiență în vânzări, preferabil în sfera serviciilor;
  • abilitățile de comunicare, convingere și negociere sunt punctul tău forte;
  • ești atent la detalii și ai un dezvoltat spirit de echipă;
  • ești absolvent de studii superioare;
In ce locatii avem posturi disponibile:
Sediul central al companiei în Tomești – Iași ( limba germana, maghiara, italiana )
Punctul de lucru din Cluj-Napoca al companiei ( limba engleza )
Punctul de lucru din Bucuresti al companiei ( limba engleza )

Descrierea jobului

Care vor fi, pe scurt, responsabilitățile tale:

  • negocierea, contractarea și organizarea serviciilor de transport internațional de mărfuri;
  • introducerea și procesarea comenzilor de transport in sistemul informatic;
  • urmărirea desfășurării contractelor de transport;
  • gestionarea si soluționarea eventualelor probleme de transport ce pot apărea;
  • întretinerea unor relatii pozitive si reciproc avantajoase cu clienții, respectiv transportatorii noștri;
  • prospectarea pieței si dezvoltarea continuă a bazei noastre de date a clienților/partenerilor;
  • întocmirea rapoartelor periodice de activitate;
Ce beneficii îți oferim pe lângă salariu:
  • creșterea progresivă a veniturilor lunare, în funcție de rezultatele obținute;
  • abonament medical anual la o clinică privată;
  • bonuri de masă;
  • formarea și dezvoltarea competențelor profesionale;
  • loc de muncă stabil și oportunitatea să îți dezvolți cariera într-un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă dinamică și profesionistă;

Descrierea companiei

TRANSGOR LOGISTIK este o companie ce presteaza servicii de depozitare, expeditii interne si internationale, transporturi rutiere, maritime si aeriene de marfa la nivel global. Sediul societatii este in Iasi si are puncte de lucru in Cluj-Napoca si Bucuresti. Societatea are implementat sistemul de Management Integrat Calitate-Mediu conform ISO 9001:2015 & ISO 14001:2015 de catre TUV Rheinland si este acreditata AEOS. Suntem membri ai Uniunii Societatilor de Expeditie din Romania si ai Asociatiei Romane de Transport Rutier International Prin USER suntem afiliati FIATA (Federation Internationale des Associations de Transitaires et Assimiles), organizatia mondiala a transportatorilor.

Operations Planner - Iasi-Cluj-Bucuresti  -  Transgor Logistik

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close