Publicat 26 Feb 2021 | Reactualizat 28 Mar 2021 | Expiră 29 Mar 2021

Operational & Quality Support

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Bachelor’s Degree in Statistics or related technical field;
  • 3+ years of professional experience in analytics, business analysis or comparable consumer analytics position;
  • Proficiency in Excel;
  • Detail oriented, analytical and inquisitive;
  • Extremely organized with strong time-management skills;
  • Good command of English in speaking and writing.

Descrierea jobului

  • Contract management responsibility for various contracted suppliers;
  • Develops, maintains and publishes all operational reports;
  • Provides operational analysis needed by management for decision making;
  • Makes recommendations based on the analysis and provides explanations for reporting results;
  • Propose solutions to complex problems using data analytic;
  • Manages multiple projects at the same time;
  • Compiles and automates the loading of data from various sources, providing support for data integrity and data validation;
  • Perform analysis on quality, cost and satisfaction metrics to evaluate the performance across the organization;
  • Ensures upon request the procurement of supplies, equipment and services that meet the needs of patients, clinicians and staff in an effective and cost competitive manner;
  • Retrieves product and pricing information through periodical market searches, vendor bids and information benchmarking to assure best pricing to the company;
  • Researches, analyzes and summarizes key marketplace data in order to participate in or facilitate meetings with various suppliers upon request.
Become part of a corporate culture that actively promotes constructive exchanges between colleagues, customers and partners. Work with us to improve people's lives in the long term. We can offer you interesting, varied tasks and excellent opportunities for advancement, as well as an attractive salary with extensive benefits, all within a dynamic family-owned company.

Descrierea companiei

Compania B. Braun Melsungen A.G. și-a înființat sucursala din România în octombrie 1998, în Timișoara, încurajată de succesul înregistrat în alte țări din regiune, precum Polonia, Ungaria, Cehia sau Slovacia. Compania B. Braun Medical SRL își începe astfel drumul spre topul companiilor furnizoare de produse și soluții de tratament la cele mai avansate standarde de calitate, prin intermediul celor trei divizii ale sale: Hospital Care (soluții perfuzabile, pompe, nutriție, sisteme stomice etc.), Outpatient Market (dezinfectanți, mănuși, tratament plăgi etc.) și Aesculap (echipamente și instrumentar chirurgical, camere implantabile, proteze chirurgicale etc.).

În 1999 începe producția de soluții perfuzabile sub licență B. Braun de către SC Helvetica Profarm SA în Timișoara, punându-se astfel bazele unei povești de succes ce în 2010 a devenit B. Braun Pharmaceuticals SA și care în 2017 a anunțat startul unui proiect de tip “greenfield” cu o investiție estimată de site-urile de specialitate la peste 100 milioane de Euro.

Grupul B. Braun pune în 2004 bazele SC Avitum SRL, companie ce se orientează spre servicii specializate de dializă, iar în luna noiembrie a aceluiași an câștigă licitația organizată de Banca Mondială pentru operarea centrelor de dializă din Târgu Jiu și Târgu Mureș. Anul 2017 găsește Avitum printre liderii pieței de profil din România, deservind peste 1450 de pacienți cu insuficiență renală cronică și cu o calitate a tratamentului de dializă recunoscută atât național, cât și internațional.

Expirat
Operational & Quality Support  -  AVITUM

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close