Operare si intermediere date (Arad)

Finprom 10 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce ne dorim de la tine:
- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;
- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);
- spirit de echipă;
- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).

Descrierea jobului

Descrierea jobului

Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:
- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;
- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;
- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.

BENEFICII:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
- cursuri gratuite de limba italiană;
- training tehnic de specialitate;
- training de perfecţionare şi specializare;
- program full-time (Luni-Vineri);
- team building intern şi extern;
- închiriere biciclete FinProm;
- evenimente FinProm.

Descrierea companiei

Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania și United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

Publicat 22 Sept. 2022 Reactualizat 17 Nov. 2022 Expiră 20 Nov. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.