Ofiter Receptie

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ne cautam un nou coleg(a), care va stabili, menţine şi îmbunătătii relaţia cu furnizorii de bunuri, materiale şi servicii. De asemenea, vei asigura o livrare promptă şi completă a serviciilor pentru clienţii interni.

Ce ne dorim de la tine:

Sa ai cunoştinţe in domeniul achiziţiilor şi a celor mai bune practici in domeniu;
Sa cunosti managementul furnizorilor;
Excelente cunoştinţe de limba engleză;Abilităţi în lucrul cu Microsoft Office
Bune abilitati de planificare si organizare, comunicare si abilitatimin solutionarea problemelor.

Descrierea jobului

Ce vei face zi, de zi?

Participi la licitaţiile şi/sau selectiile furnizorilor conform Cadrului General de achiziţii şi a Instrucţiunilor pentru procesul de ofertare.
Gestionezi contractele de cumpărare a bunurilor şi serviciilor, riscurile asociate acestora,
Monitorizezi valabilitatea contractelor şi iniţiezi din timp renegocierea acestora.
Identifici noi furnizori de produse şi servicii
Contribui la negocierea şi încheierea contractelor cu furnizorii de produse şi servicii; urmăresti executarea contractelor şi respectarea termenelor stabilite; imbunătăţesti/modifici termenii şi condiţiile contractelor
Gestioneaza procesul de semnare a contractelor la nivel local, inregistreazi iexceptiile ce nu au urmat modul de aprobare definit in Cadrul Global al achizitiilor si le raporteaz periodic Managerului de Achizitii local. Verifici dacă furnizorii respectă cerinţele politicii antimită şi anticorupţie si cerinţele politicii lanţului de distrubuţie responsabil;
Monitorizeazi contractele şi le identifici pe cele care expiră în următoarea perioadă pentru a evalua paşii necesari reînnoirii contractului precum şi conformarea la cerinţele de renegociere;
Asiguri suport angajatilor in rezervarea camerelor de hotel, biletelor de avion, asigurarilor de calatorie si orice alte activitati legate de intalniri in tara si peste hotare;
Sprijini activitatea din receptia companiei, asigurandu-te ca sunt respectate procedurile si instructiunile companiei, oferi ajutor atunci cand activitatea este intensa sau se solicita sprijin imediat
Înregistreazi comenzile şi facturile în registrul intern al departamentului si în sistemul de gestiune al companiei (inclusiv transmiterea accruals-urilror);
predai lunar documentele fiscale departamentului finaciar si întocmesti un raport privind costurile serviciilor şi bunurilor de care este responsabil.
Participi la controlul costurilor din cadrul companiei, furnizezi rapoarte detaliate managerului direct şi/sau altor departamente ale companiei.
Menţii şi îmbunătăţesti legătura cu furnizorii de bunuri şi servicii.
Verifici înregistrările cheltuielilor pe linii de buget si ajuti superiorul direct in controlul lunar al costurilor.
Ajuti la actualizarea documentelor interne, instrucţiunilor şi procedurilor de reglementare a activităţii pe care o desfăşori.

Iata beneficiile pe care le vei avea:
Sanatatea inainte de toate, asa-i? Ei bine, vei beneficia de un abonament medical foarte cuprinzator pentru tine, dar si de posibilitatea de a-ti abona membrii familiei contra unor sume foarte mici. Un chilipir, ce sa mai ….
Sau mai degraba hrana vine inainte de toate? In plus fata de salariul lunar, iti oferim un card de tichete de masa, pe care le poti folosi intr-o retea extinsa de supermarketuri.
Apreciezi flexilitatea? Si noi la fel! Tocmai de aceea iti oferim posibilitatea sa lucrezi intr-un sistem hybrid, sa participi la o sedinta la birou si apoi sa iti continui ziua de munca din parc sau de oriunde vrei tu.
Un birou modern si prietenos; poti lucra din biroul de langa fereastra sau de la cel de langa aparatul de cafea. Sau chiar de langa coltul de gaming. Pana la urma, o pauza de xbox n-a daunat nimanui.
Zilele de vacanta nu sunt niciodata prea multe, nu? Asa credem si noi! Tocmai de aceea iti oferim 4 zile suplimentare de wellbeing, pe care le poti accesa oricand vrei. Si in plus de asta, vei avea si zile libere suplimentare pentru senioritatea in companie.
A spus cineva zi de nastere? Daaa, de ziua ta speciala, vei beneficia de jumatate de zi libera.
In plus, pentru alte evenimente special din viata ta, iti oferim cate un bonus.
Iti place sa citesti? Minunat! Avem Bookster pentru tine.
Program de Buddy, sa te poti acomoda cat mai rapid cu noul rol si compania.
Traininguri si oportunitati de dezvoltate, sa te ajutam sa iti atingi performanta si planul personal de crestere.

Descrierea companiei

Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.

Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.

De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate

Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

Publicat 12 mai 2022 Reactualizat 19 mai 2022 Expiră 11 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.