OFITER PROCESE CUNOASTEREA CLIENTELEI (KYC)

Raiffeisen Bank - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Min 3 ani experienta in domeniul financiar-bancar sau juridic
  • Experienta anterioara in procesul de cunoastere a clientelei
  • Cunostinte PC – mediu (MS Office)
  • Limba engleza – avansat
  • Cunoasterea generale minime a reglementarilor cu privier la cunoasterea clientelei (KYC), politici AML
  • Cunostinte despre cerinte inrolare client, proces in sine, riscuri potentiale asociate
  • Cunostinte general bancare din zona contului curent, definire si procesare produse
  • Cunostinte generale juridice, in principal referitor la documentele statutare ale unei companii si nu numai

Descrierea jobului

1. Responsabil (SPOC) pentru procesul de Cunoasterea Clientelei:
  • Planificarea si monitorizarea procesului de revizuire a cunoasterii clientelei la nivel de portofoliu
  • Revizuirea periodica sau la cerere a Procedurilor de Cunoasterea Clientelei
  • Definirea indicatorilor de Conformitate aplicabili portofoliului de Clienti FI si monitorizarea periodica a acestora
2. Responsabil (SPOC) pentru furnizarea de informatii KYC (portofoliu clienti FI) in relatia cu autoritatile de supraveghere (BNR, etc)
  • Definire si/sau implementare plan masuri adresate de autoritatile de supraveghere
  • Participarea in discutiile la nivel de banca pt monitorizarea progresului si raportare
  • Armonizarea solutiilor identificate cu celelalte segmente/ departamente implicate
3. Clienti de Infrastructura – managementul RMAs (chei SWIFT), inrolare client tehnici sau alti client dupa caz
4. Initierea si coordonarea initiativelor de digitalizare a procesului de cunoastere a clientelei, monitorizare implementare

Descrierea companiei

Echipa Raiffeisen Bank se mandreste cu un istoric de 25 de ani pe piata romaneasca. Privim spre viitor cu proiecte bancare dezvoltate intern pentru a sprijini diferite forme de investiții in economie dar si bunastarea persoanelor rezidentiale.

De asemenea, bankingul digitalizat nu poate fi atins fara consolidarea echipelor de lucru interne dar si prin creearea unui mediu in care dezvoltarea competentelor si a caracterelor sa fie o constanta.

Colaborarea, Responsabilitatea, Învățarea și Proctivitatea sunt valorile noastre, pe care ne bazăm pentru a construi un ecosistem financiar de referință în toate țările unde activăm.

In Romania, suntem o echipă de peste 5000 de profesioniști responsabili. Gândim pe termen lung și promovăm parteneriatul, integritatea, respectul și diversitatea.

Publicat 28 apr. 2022 Reactualizat 26 mai 2022 Expiră 28 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.