OFITER DE CONTRACT VERIFICARE

Oraș de lucru
Arad, Deva și alte 2
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul științelor economice;
Studiile superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specializările finanţe/contabilitate reprezintă un avantaj;
Vechime de minim 1 an în muncă, în domeniul studiilor superioare solicitate;
Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;
Bună capacitate de a rezolva probleme, capacitate de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse;
Bună capacitate de organizare, analiză a datelor şi informaţiilor, încadrare în termenele stabilite, organizare şi colaborare cu alte persoane, capacitatea de a lucra independent, abilitatea de a lucra în echipă, competenţă în redactare, capacitate de consiliere, capacitate de îndrumare, seriozitate, punctualitate, corectitudine;
Adaptabilitate, asumarea responsabilităţii, capacitate de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite, capacitate de analiză şi sinteză, creativitate, spirit de inițiativă, flexibilitate;
Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă;
Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări cu respectarea prevederilor Legii 53/2003 - Codul muncii;
Opțional, permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

Postul de Ofițer de Contract Verificare face parte din cadrul Departamentului Verificare Financiară – Direcția Implementare POR 2014-2020. Pentru acest post va fi încheiat contract individual de muncă pe perioadă determinată valabil până la 31 decembrie 2o23, cu posibilitate de prelungire.

Obiectivul postului
Verificarea financiară a proiectelor finanţate prin Programul Operaţional Regional 2014-2020.

Principalele responsabilităţi
Verifică cererile de prefinanțare/ rambursare / plată ale beneficiarilor şi rapoartele financiare prezentate de aceştia.
Verifică din punct de vedere financiar realitatea, regularitatea şi legalitatea tuturor cheltuielilor efectuate de beneficiari, inclusiv avizarea cheltuielilor eligibile.
Furnizează informaţii din domeniul financiar beneficiarilor de finanţări nerambursabile.

Beneficii
Pachet salarial atractiv
Acces la dezvoltare profesională într-o echipă agilă și implicată
Mediu de lucru dinamic și prietenos

Pentru ocuparea acestui post ADR Vest organizează concurs. Informații suplimentare se găsesc pe pagina web a ADR Vest, la secțiunea Cariere.

Descrierea companiei

Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest (ADR Vest) este un organism neguvernamental, nonprofit şi de utilitate publică, cu personalitate juridică. ADR Vest implementează politica de dezvoltare regională, gestionează programe finanțate din fonduri europene în acest scop, contribuie la atragerea de investiții străine în Regiunea Vest – județele Timiș, Arad, Caraș-Severin și Hunedoara, oferă servicii de suport în afaceri și promovează inovarea.

ADR Vest este Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional 2o14-2o2o în Regiunea Vest și îndeplinește rolul de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2o21-2o27 în Regiunea Vest.

Publicat 13 mai 2022 Reactualizat 29 mai 2022 Expiră 12 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.