OFITER COLECTARE CREANTE

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere

Candidatul Ideal

Rapid Credit este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare. Pentru sediul din Bucuresti, angajeaza cu norma intreaga o persoana in functia de OFITER COLECTARE CREANTE.

Cerinte:

- studii superioare finalizate, de preferat economice sau juridice;
- experienta profesionala in domeniul de colectare creante constituie avantaj;
- cunostinte medii de MS Office (Excel – in special);
- bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii, de negociere si recuperare creante;
- persoana sociabila, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;
- bune abilitati de analiza si sinteza, atitudine proactiva si capacitate de rezolvare prompta a problemelor;
- atentie la detalii si calitate.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Mentine relatia cu clientii existenti, aflati în portofoliu, în vederea încadrarii în termenele de rambursare stabilite, pentru ratele datorate;
- Monitorizeaza derularea contractelor de credit, incasarea ratelor si a dobanzilor la scadentele stabilite;
- Contacteaza clientii societatii in vederea transmiterii scadentelor care urmeaza;
- Acorda consultanta debitorilor in legatura cu creantele detinute de institutie;
- Identifica problemele financiare ale clientilor, precum si cauzele acestor probleme, propune restructurari pentru solutionarea pe cale amiabila a dificultatilor existente;
- Redacteaza raspunsuri pentru posibilele solicitari ale clientilor existenti si completeaza documentele interne necesare emiterii actelor adiționale aferente propunerilor de modificare a termenilor contractuali;
- Transmite situatii centralizate catre conducerea societatii cu privire la promisiunile de plata obtinute din partea debitorilor;
- Informeaza superiorii privind orice problema curenta si potentiala care poate afecta situatia profesionala si/sau financiara a debitorului;
- Supravegheaza si indruma personalul din cadrul sediului secundar, contribuind activ la indeplinirea obiectivelor lunare (incasari rate) prin defasurarea activitatii conform sarcinilor trasate;
- Organizeaza activitatea de colectare la nivel de sediu secundar (transmitere scrisori de colectare, intierea apelurilor telefonice si a mesajelor text) conform procedurilor interne ale societatii;
- Organizeaza training-uri de negociere si recuperarea debitelor pe cale amiabila.

Beneficii:
Pachet salarizare motivant.
Posibilitate de promovare.
Mediu de lucru placut.

Conditiile de salarizare se vor discuta in cadrul interviului. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi anuntata ulterior.

Descrierea companiei

Rapid Credit IFN SA este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare.
Publicat 21 apr. 2022 Reactualizat 21 mai 2022 Expiră 21 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.