Candidatul Ideal
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Cunostinte de operare PC (bune cunostinte EXCEL);
- Punctualitate, seriozitate si responsabilitate;
- Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor;
- Capacitate de organizare;
- Cunostinte de SEAP constituie un avantaj;
- Cel ︉︈︍︊︂︍︇︃︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎putin 2 an experienta in back office, contabilitate, vânzări sau roluri similare constituie un avantaj;
- Cunostinte dovedite de contabilitate, intelegerea contractelor de finantare si managementul stocurilor constituie un avantaj;
- Rezistenta la stres, echilibru emotional, sociabil/a;
- Bune abilitati de relationare si comunicare, persoana amabila, pozitiva, orientata catre client.
- Cunostinte de operare PC (bune cunostinte EXCEL);
- Punctualitate, seriozitate si responsabilitate;
- Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor;
- Capacitate de organizare;
- Cunostinte de SEAP constituie un avantaj;
- Cel ︉︈︍︊︂︍︇︃︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎putin 2 an experienta in back office, contabilitate, vânzări sau roluri similare constituie un avantaj;
- Cunostinte dovedite de contabilitate, intelegerea contractelor de finantare si managementul stocurilor constituie un avantaj;
- Rezistenta la stres, echilibru emotional, sociabil/a;
- Bune abilitati de relationare si comunicare, persoana amabila, pozitiva, orientata catre client.
Descrierea jobului
- Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții actuali, comunicarea zilnică cu partenerii și agenti de vanzari (telefonic, whatsapp și e-mail), asigurând o comunicare eficientă și integrarea feedback-ului acestora în departamentele interne, prеluаrеа solicitаrilor cliеntilor dе pе е-mail şi solutionarea solicitarilor transmise de clienti;
- Emiterea facturilor fiscale,
- Inrеgistrarea apelurilor telefonice/e-mailurilor, solicitarilor, sesizarilor;
- Colectarea din platformilor B2B și gestionarea datelor tehnice, costurilor și termenelor de livrare pentru pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale,
- Supervizarea întregului proces de ofertare – de la colectarea datelor până la livrare și încasarea plăților,
- Asigurarea inregistrarii corecte si la timp a tuturor documentelor interne si alte lucrari specifice cu operearea documentelor primare;
- Validarea documentele provenite din e-Factura.
Program
Luni - Vineri 08:30 - 17:30.
- Pachet salarial motivant; salariul net este între 3.000-8.000 lei, depinde la experiența candidatului.
- Tichete de masa; 40 lei/zi,
- Transport zilnic depinde de locul de resedinta.
Aplicând CV-ul la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru ca noi să desfășurăm procesul de recrutare
- Emiterea facturilor fiscale,
- Inrеgistrarea apelurilor telefonice/e-mailurilor, solicitarilor, sesizarilor;
- Colectarea din platformilor B2B și gestionarea datelor tehnice, costurilor și termenelor de livrare pentru pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale,
- Supervizarea întregului proces de ofertare – de la colectarea datelor până la livrare și încasarea plăților,
- Asigurarea inregistrarii corecte si la timp a tuturor documentelor interne si alte lucrari specifice cu operearea documentelor primare;
- Validarea documentele provenite din e-Factura.
Program
Luni - Vineri 08:30 - 17:30.
- Pachet salarial motivant; salariul net este între 3.000-8.000 lei, depinde la experiența candidatului.
- Tichete de masa; 40 lei/zi,
- Transport zilnic depinde de locul de resedinta.
Aplicând CV-ul la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru ca noi să desfășurăm procesul de recrutare
Descrierea companiei
Atli Romania SRL este o companie de vanzare a anvelopelor care face parte din cel mai mare distribuitor de anvelope din Turcia, Atli Otomotiv. Atli din Turcia este distribuitor și de petrol, baterii şi roți. Atli este o companie de familie și este înființată în 1986 și funcționează integral din capitalul propriu al acționarilor. Astăzi grupul are 145 de angajați, iar în România crește pas cu pas cu 10 membri.