Candidatul Ideal
Ești o persoană organizată, proactivă și cu abilități excelente de comunicare și negociere? Îți face plăcere să gestionezi activități administrative, să coordonezi proiecte și să colaborezi cu diverse echipe și parteneri? Dacă te regăsești în descrierea job-ului, atunci te invităm să aplici!
Candidatul ideal:
Candidatul ideal:
- Abilități excelente de organizare și comunicare, susținute de o atitudine pozitivă și proactivă;
- Capacitate de negociere și relaționare cu furnizori, clienți și parteneri;
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Limba spaniolă sau poloneză – constituie un avantaj;
- Experiență în utilizarea platformei SEAP/SICAP – reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe bune de operare PC și utilizarea aplicațiilor de tip Office, calendare online, sisteme de management al taskurilor sau emailurilor.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Gestionarea corespondenței electronice și a comunicării interne;
- Organizarea și supervizarea activităților de birou;
- Menținerea relației cu furnizorii și clienții – comunicare, clarificări, documentație, oferte;
- Implicare în proceduri de achiziții (inclusiv prin SEAP/SICAP, acolo unde este cazul);
- Coordonarea unor proiecte interne, activități administrative și operaționale;
- Realizarea de rezervări (transport, cazare, locații evenimente);
- Sprijin logistic pentru managerul direct.
- Salariu atractiv;
- Un mediu de lucru profesionist;
- Oportunitatea de a te dezvolta în zona administrativă, de achiziții și project management;
- Implicare într-o gamă variată de activități, care îți vor pune în valoare abilitățile de organizare și relaționare.
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare