
Office Manager
Asociatia Merci Charity Boutique
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Salariu
2000 - 2300 RON
Limbă străină
Nespecificat
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
Candidatul trebuie sa aiba:
- sa fie o persoana organizata, punctuala, serioasa
- sa fie o persoana preocupata de calitatea muncii efectuate
- capacitatea de a comunica cu persoane de la toate nivelurile
- un grad înalt de responsabilitate si spirit de initiativa
- capacitate de lucru in echipa
- cunoastere Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
- sa fie o persoana organizata, punctuala, serioasa
- sa fie o persoana preocupata de calitatea muncii efectuate
- capacitatea de a comunica cu persoane de la toate nivelurile
- un grad înalt de responsabilitate si spirit de initiativa
- capacitate de lucru in echipa
- cunoastere Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
Descrierea jobului
Persoana va raspunde de urmatoarele tipuri de activitati
- va acorda sprijin general angajatilor asociatiei in derularea actiunilor pe teren (incheiere contract de voluntariat, comunicare cu instititutii de invatamant)
- preluarea comunicarilor primite (corespondenta, apelurile telefonice și pachete de la parteneri)
- va organiza documentele de contabilitate pe categorii
- va ajuta la organizarea reuniunilor externe cu partenerii si voluntarii (date, locartii, confirmarea participantilor, organizarea documentelor)
- va cauta online diverse informatii si date de contact necesare activtatii asociatiei (ex. potentiali furnizori pentru diverse servicii).
- va redacta și va finaliza mesaje de corespondenta si alte tipuri de documentație si va intocmi procese-verbale
- va gestiona documentele electronice și pe cele tiparite (liste de contacte, corespondenta, redactare, fotocopiere, scanare, indosariere si arhivare)
- va oferi servicii administrative angajatilor asociatiei
- va îndeplini orice alte sarcini legate de domeniul sau de activitate, conform solicitarilor
- va acorda sprijin general angajatilor asociatiei in derularea actiunilor pe teren (incheiere contract de voluntariat, comunicare cu instititutii de invatamant)
- preluarea comunicarilor primite (corespondenta, apelurile telefonice și pachete de la parteneri)
- va organiza documentele de contabilitate pe categorii
- va ajuta la organizarea reuniunilor externe cu partenerii si voluntarii (date, locartii, confirmarea participantilor, organizarea documentelor)
- va cauta online diverse informatii si date de contact necesare activtatii asociatiei (ex. potentiali furnizori pentru diverse servicii).
- va redacta și va finaliza mesaje de corespondenta si alte tipuri de documentație si va intocmi procese-verbale
- va gestiona documentele electronice și pe cele tiparite (liste de contacte, corespondenta, redactare, fotocopiere, scanare, indosariere si arhivare)
- va oferi servicii administrative angajatilor asociatiei
- va îndeplini orice alte sarcini legate de domeniul sau de activitate, conform solicitarilor
Descrierea companiei
Merci Charity Boutique este o organizație non-profit fondată în 2012 al cărei scop este sprijinirea cauzelor umanitare prin proiecte de sănătate și educație pentru copii cu probleme medicale și sociale. Asociația a înființat primul cabinet stomatologic mobil din România și a creat legislația pentru înființarea, organizarea și autorizarea cabinetelor medicale mobile din România: OMS 606 / 07.05.2018.
Publicat
20 apr. 2022
Expiră
20 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos