Publicat 25 Nov 2019 | Reactualizat 23 Dec 2019 | Expiră 26 Dec 2019

Office Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Engleză – nivel avansat – obligatoriu
- Studii superioare
- Abilități interpersonale, Abilități de prezentare,
- MS Office – nivel avansat;
- Gândire strategică,
- Atentă la detalii
- Persoană cu simt estetic, originală şi creativă
- Persoană pozitivă, dinamică, cu un simț al responsabilității crescut
- O capacitate mare de adaptare la cerințe noi și învățare
- Carismă şi prezență agreabilă
- Persoană deschisă, experiență în comunicare, autodidactă, atentă la detalii, disponibilitate de timp.
- Abilități de comunicare cu clienții/furnizorii interni/externi ai companiei;

Descrierea jobului

- Traduce acte, corespondență,material documentar sau în timpul întâlnirilor de afaceri
- Organizează evenimente interne și externe ale companiei
- Elaborarea și redactarea documentelor cerute de management;
- Întocmirea de rapoarte specifice
- Asigurarea protocolului și confidențialitatea informațiilor din cadrul companiei
- Primește vizitatorii(colaboratorii, partenerii de afaceri)etc;
- Organizează desfășurarea în bune condiții a contactului cu vizitatorii
- Comunică la telefon sau pe e-mail cu furnizorii și partenerii societății
- Participă activ la derularea proiectelor noi sau în desfășurare, prin asigurarea documentației necesare, a comunicării dintre membrii echipei și terți, se asigură că termenele sunt respectate
- Selectează, difuzează și clasează documentație
- Asigură eficient aprovizionarea cu materiale necesare derulării activităților departamentelor din cadrul companiei
- Negociază contracte cu furnizori în vederea respectării bugetului alocat și prestării serviciilor conform înțelegerii dintre părți
- Rezervări bilete de avion, hoteluri, mașini pentru deplasările interne și externe
- Gestionează mapa de documente care trebuie semnate de superiori

Beneficii:
• Pachet salarial motivant
• Posibilitati de dezvoltare și promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice

Descrierea companiei

Design și Consultanță

Centrul de design vestimentar și producție , TAF România , oferă consiliere în realizarea colecțiilor de modă, tiparelor de croitorie, prototipurilor, seriilor scurte, medii, cât și a producției de serie mare.

Oferirea acestor servicii este unul dintre aspectele ce ne diferențiază de concurență. Suntem pasionați de ceea ce facem și vă putem ajuta ca împreună, să transpunem realistic imaginea vestimentară pe care o doriți pentru dezvoltarea colecției și afacerii dumneavoastră.

TAF Visăm, cream și producem pentru tine!

Expirat
Office Manager  -  TAF Romania Expert

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close