Publicat 12 Iun 2019 | Reactualizat 19 Iun 2019 | Expiră 12 Iul 2019

Office Manager

1 post

Candidatul ideal

O persoana inteligenta, independenta si cu initiativa, care sa nu aiba nevoie de supervizare permanenta;
Capacitate excelenta de comunicare scrisa si vorbit ;
Capacitate foarte buna de analiza, de a lucra cu deadline-uri
Atentie la detalii, constinciozitate, fexibilitate , dorinta de a excela ;
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Disponibilitate la telefon si in afara programului de lucru ;
Rezistenta la stress ;

Descrierea jobului

Legat de activităţile administrative:
Administrarea / gestionarea tuturor stocurilor de consumabile specifice activitatii curente a biroului: apa, cafea, ceai, papetarie, produse de curatenie, servetele, saci menajeri, tacamuri de unica folosinta, etc
Pregatirea de rapoarte administrative si informari punctuale asupra stocurilor de consumabile, comenzilor in derulare aferente acestora.
Administrarea bazei de date cu furnizorii specifici materialelor consumabile
Urmareste ca echipamente de birotica (imprimante, calculatoare, telefoane si celelalte echipamente specifice activitatii de birou) sa functioneze permanent in acest sens sa tina legatura cu furnizorii de servicii / departamentul service pentru identificarea solutiilor de backup si remedierea eventualelor defectiuni tehnice.
Legat de activităţile de secretariat:
Raspunde la telefonul oficial al companiei si redirectioneaza dupa caz apelurile telefonice;
Pregătirea și difuzarea corespondenței, documentelor și formularelor utilizate de companie;
Administreaza si actualizeaza informatiile generale despre angajati (date de nastere, concedii, etc) dar si informatii despre furnizori, clienti si in general despre partenerii companiei
Urmareste depozitarea si arhivarea documentelor aferente activitatii biroului
Urmareste si se preocupa de transmiterea raspunsurilor la diverse intrebari ale angajatilor, partenerilor externi ai companiei
Administreaza agenda zilnica/saptamanala/lunara a directorului executiv, aranjeaza cu acordul acestuia, intalnirile noi si cele deja planificate.

Descrierea companiei

Eurolink Medical Congresses is a professional congress organizer and a full-service conferences and event management company. Our proven experience, knowledge and professionalism will help you achieve event objectives, ensure its success and enjoy it. Eurolink Medical Congresses has an extensive experience as a tour operator, offering a full range of travel services – customized and all-in-one packages for medical events worldwide.

Office Manager  -  EUROLINK TOURS