de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 14 Mar 2019 | Reactualizat 11 Apr 2019 | Expiră 14 Apr 2019

OFFICE MANAGER

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Căutăm o persoană responsabilă cu energie pozitivă, care să ni se alăture pe postul de Office Manager!

- Persoană care să cunoască bine limba Engleză și să fie înclinată spre domeniul de administrație financiară
- Experiență pe un post similar minim 2 ani
- Seriozitate şi responsabilitate;
- Integritate morală;
- Abilităţi şi experienţă organizatorică;
- Capacitate de planificare şi prioritizare;
- Motivare şi eficienţă;
- Capacitate de luare a deciziilor;
- Cunoșterea Microsoft Office, software facturare;

Descrierea jobului

Administrativ

- Managementul de contracte și anexe pentru: clienți, furnizori interni, cheltuieli sediu, contracte de muncă (pregătirea documentelor pentru contabilitate/hr)
- Suport pentru departamenul operațional
- Intermedierea relației cu banca, departmentul juridic , contabilitate, furnizori sediu, administrațiile locale, financiare si trezorerie
- Cunoaștearea și menținerea procedurilor achizițiilor interne, deconturilor
- Organizarea ocazioanală a evenimentelor interne cu posibile responsabilități de HR si front desk

Financiar

- Efectuarea Plăților: salarii, dividende (si evidența lor), costuri sediu/impozite/ furnizori interni
- Emitere facturi pentru sediu și o parte din furnizori interni
- Evidența facturilor emise
- Verficarea registrului de casă si raportarea lui la sfârșitul lunii catre contabilitate
- Evidența plaților în avans de decont și returnarea decontului
- Achiziții sediu: efectuarea comenzilor, plată, verificarea documentelor fiscale aferente și urmărirea expedierii
- Centralizarea și verificarea corectitudinii documentelor contabile (facturi, chitanțe și anexe) provenite de la furnizori și clienți
- Evidența veniturilor (încăsărilor)
- Rapoarte financiare săptămânale cu facturi restante
- Rapoarte financiare lunare cu deconturi ce urmează să fie primate
- Rapoarte financiare lunare cu facturi eligibile pentru bancă
- Alte situații financiare solicitate de General Management

Descrierea companiei

Garrison Estates își propune să fie un partener demn de numele pe care îl poartă, întărește și protejează interesele clienților și partenerilor noștri. Echipa noastră este pregătită să întâmpine toate provocările prezente pe piața imobiliară din Romania. Investițiile active in toate segmentele de piață ne garantează o înțelegere dezvoltată în domeniu.

Compania s-a înființat în 2018 și țintește să ajungă lider pe piața de Real Estate din România în ceea ce privește tranzacționarea imobilelor din toate categoriile: terenuri, rezidențial, comercial, industrial. Promovăm soluții optime cu privire la imobilele aflate în portofoliile noastre, fie prin închiriere sau vânzare. Formăm parteneriate împreună cu membri consacrați de pe piața din România în domeniul imobiliar, fiind permanent alături de clienții noștri pentru a le putea oferii produse moderne și performante, adaptate la cele mai înalte standarde.

Expirat
OFFICE MANAGER  -  GARRISON ESTATES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close