Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Office manager pasionat de ordine si detalii care conteaza

Zafit
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Rolul de Office Manager este esențial pentru noi, fiind cel care susține buna funcționare a biroului și a proceselor interne, astfel încât echipa să-și poată desfășura activitatea fără piedici.

Asa ca incepem recrutarea unui rol foarte important din echipa noastra.

Totusi, iti zic 3 lucruri pe care le vei regasi la Zafit ca sa stii daca te incadrezi si implicit daca are rost sa citesti mai departe sau nu: responsabilitate, atentie la detalii si proactivitate.

Daca te regasesti in cele 3 lucruri, citeste mai departe caci s-ar putea sa ai parte de o schimbare frumoasa in parcursul tau profesional.

Descrierea jobului

Nu aplica daca:
  • Nu ai experienta de minim 2 ani intr-un rol cu profil economic;
  • Nu iti place sa fii atent la toate detaliile;
  • Atunci cand te lovesti de o problema ceri solutia la altii inainte sa o cauti tu;
  • Ai asteptarea ca ceilalti sa inteleaga ce doresti fara sa le explici in mod clar;
  • Iti plac job-urile in care te duci la munca doar pentru salariu;

Dar, cum stii daca acest rol ti se potriveste?
  • Ai lucrat cel putin 2 ani pe un rol care se potriveste cu responsabilitatile acestui rol;
  • Iti place sa organizezi… totul;
  • Mereu te asiguri ca oamenii au inteles ceea ce le-ai comunicat fara loc de interpretari;
  • Cand apare o problema faci tot posibilul sa gasesti o solutie;
  • Prinzi lucrurile “ca din zbor” si nu ai nevoie prea mult de ajutorul celorlalti pentru a invata lucruri noi;
  • Iti place initiativa si nu astepti mereu sa ti se spuna ce sa faci;
  • Stii sa utilizezi Word, Excel, Outlook;
  • Cauti un job stabil;
  • Ai un permis categoria B;

Ti-am starnit interesul? Atunci hai mai departe sa iti explicam principalele responsabilitati.

Responsabilitatile tale:
  • Asigurare logistica de birou
Fie ca vorbim despre un birou functional sau existenta si functionarea echipamentelor de lucru pentru colegi, pentru toate trebuie sa ne asiguram ca sunt functionale iar daca intervin situatii specifice trebuie sa le rezolvam.
Mentinere comunicare cu exteriorul companiei
De la preluarea apelurilor sau email-urilor generale la expedierea coletelor si pana la gestionarea relatiei cu institutiile publice, acestea sunt in responsabilitatea ta.
  • Gestionare documente contabile
Va trebui sa te asiguri ca toate documentele contabile au ajuns la tine si la final de luna sa pregatesti dosarul contabil pentru a-l preda contabilului primar.
  • Emitere facturi, lista plati si incasari
Vei emite facturi la cererea colegilor, vei pregati si tine din scurt lista platilor dupa procedurile interne si te vei asigura de incasarea facturilor emise de companie.
  • Realizare contracte
Vei intocmi contracte cu clientii sau furnizorii nostri dupa modelele interne si la cererea colegilor.
  • Intocmire dosar angajare
Vei intocmi dosarul complet pentru angajatii companiei si te vei asigura ca acesta este mereu actual si complet. Te vei ocupa de toate actele, o parte din ele fiind externalizate, altele pe baza modelelor interne.
  • Completare pontaje si validare salarii
Vei fi responsabil/a de completarea pontajelor, le vei trimite catre contabilul primar si pe baza evidentelor interne vei verifica/valida salariile angajatilor.

Cu cine vei petrece cel mai mult timp?
Vei lucra cel mai mult cu managerul general, un lider foarte bun si un om caruia ii pasa de oameni. Si-o sa vezi asta.

De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul sau sa lucram impreuna? Vezi mai jos.
  • Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta. E treaba noastra sa iti oferim siguranta si claritate.
  • Vei putea sa iti organizezi singur programul in functie de prioritati.
  • Vei gasi un mediu de lucru cu oameni prietenosi si vei fi bucuros sa iti intalnesti colegii.
  • Vei simti ca este loc de avansare in cariera, chiar in compania noastra.

Descrierea companiei

Impreuna suntem Zafit, companie specializata in amenajari interioare corporate cu activitate intensa in piata de constructii de peste 8 ani.

Publicat 26 Mai 2025Reactualizat 26 Mai 2025Expiră 25 Iun. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.