Candidatul Ideal
Cautam o persoana organizata, atenta la detalii si proactiva, care isi doreste sa contribuie activ la buna functionare a unei agentii imobiliare aflate in plina dezvoltare. Rolul presupune implicare in activitati administrative, suport pentru echipa de vanzari si coordonare operatiuni zilnice.
Profilul pe care il cautam:
Abilitati foarte bune de organizare si prioritizare
Comunicare clara si profesionista, scrisa si verbala
Atentie la detalii si spirit de initiativa
Cunostinte de baza in Google Drive, Gmail, Excel, Canva (avantaj)
Deschidere catre invatare si utilizarea tehnologiei in activitatea zilnica
Atitudine pozitiva, orientata spre solutii si colaborare
Profilul pe care il cautam:
Abilitati foarte bune de organizare si prioritizare
Comunicare clara si profesionista, scrisa si verbala
Atentie la detalii si spirit de initiativa
Cunostinte de baza in Google Drive, Gmail, Excel, Canva (avantaj)
Deschidere catre invatare si utilizarea tehnologiei in activitatea zilnica
Atitudine pozitiva, orientata spre solutii si colaborare
Descrierea jobului
Responsabilitati principale:
Organizare documente si gestionare activitati administrative (emailuri, plati, programari)
Suport pentru echipa de consultanti: preluare cereri, actualizare portofoliu, programare vizionari
Asistenta directa pentru managerul companiei in activitatile zilnice
Colaborare cu departamentul de marketing pentru pregatirea postarilor si materialelor de promovare
Mentinerea comunicarii cu parteneri, colaboratori si clienti
Beneficii:
Salariu fix + bonusuri legate de performanta si implicare
Mediu de lucru profesionist, organizat si orientat spre crestere
Posibilitate reala de invatare si dezvoltare in domeniul imobiliar si digital
Sustinere din partea echipei si implicare directa in procese de dezvoltare interna
Organizare documente si gestionare activitati administrative (emailuri, plati, programari)
Suport pentru echipa de consultanti: preluare cereri, actualizare portofoliu, programare vizionari
Asistenta directa pentru managerul companiei in activitatile zilnice
Colaborare cu departamentul de marketing pentru pregatirea postarilor si materialelor de promovare
Mentinerea comunicarii cu parteneri, colaboratori si clienti
Beneficii:
Salariu fix + bonusuri legate de performanta si implicare
Mediu de lucru profesionist, organizat si orientat spre crestere
Posibilitate reala de invatare si dezvoltare in domeniul imobiliar si digital
Sustinere din partea echipei si implicare directa in procese de dezvoltare interna
Descrierea companiei
Rivera Real Estate este o agentie imobiliara specializata in proprietati premium din nordul Bucurestiului. Oferim servicii de consultanta imobiliara pentru cumparatori, investitori si dezvoltatori, acoperind intermedierea de tranzactii, managementul proprietatilor si promovarea proiectelor rezidentiale. Cu un portofoliu atent selectat si o abordare orientata spre rezultate, ne propunem sa oferim solutii eficiente si personalizate fiecarui client.
Joburi similare
- 12 Iun. 2025
Secretara Office Manager - Birou WTC
Consultech Industrial Supplies S.R.L.
București3600 - 4600 RON net / lună