OFFICE MANAGER / AGENT IMOBILIAR

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 5000 RON
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal


REPREZENTANT VANZARI pentru 5 ANSAMBLURI REZIDENTIALE din MAMAIA
  • Cunostinte avansate in domeniul vanzari- bun cunoscator al tehnicilor de vanzare si negociere.
  • Cunoasterea pietei imobiliare din Bucuresti si a reglementarilor legislative in domeniul imobiliar.
  • Experienta anterioara in domeniu imobiliar – minimum 6 luni.
  • Foarte bune abilitati de operare PC: MS Office (Excel, Word, PowerPoint), canale social media, navigare internet.
  • Abilitati excelente de comunicare si relationare, fluenta si corectitudine in exprimare.
  • Abilitati de comunicare in Limba Engleza- atat vorbit cat si scris.
  • Capacitate de a prelucra informatii, de a le interpreta si de a le valorifica.
  • Capacitate de organizare si de gestionare a timpului de lucru, precum si de prioritizare a sarciniilor (f bun time management).
  • Capacitate de a lucra eficient atat individual cat si in echipa.
  • Flexibilitate, atentie la detalii.
  • Disponibilitate de a lucra ocazional si in weekend.

Descrierea jobului

Principalele sarcini si responsabilitati:
  • Furnizeaza cu profesionalism informatiile necesare potentialilor clienti
  • Stabilește întâlniri cu potențiali clienți pentru a identifica nevoile acestora și pentru a prezenta oferta personalizata de apartamente din cadrul portofoliului de oferte
  • Pregătește rapoarte periodice de activitate, la cererea managerului de vânzări și marketing
  • Administreaza promovarea pe portalurile imobiliare.
  • Intocmeste documentatia necesara fiecarei tranzactii
  • Realizeaza predarea proprietatii

RESPONSABILITATI
  • Promovarea produselor imobiliare si a serviciilor de consultanta din portofoliul companiei alegand cele mai eficiente canale
  • Verificarea si clasificarea/ incadrarea lead-urilor in vederea ofertarii, a organizarii de vizionari si a prezentarii propriuzise a proprietalilor catre client
  • Consilierea clientilor, gestionarea obiectiilor, negocierea conditiilor contractuale si finalizarea tranzactiei
  • Indeplinirea obiectivelor in termenele stabilite impreuna cu superiorul ierarhic folosind instrumentele si procedurile companiei si respectand clauzele de confidentialitate impuse de companie
  • Studierea concurentei, prospectarea pietii si abordarea de noi clienti in vederea eventualelor colaborari
  • Colaborarea cu echipa de marketing si cu superiorul direct in vederea atragerii de noi clienti si a promovarii atractive a produselor deja existente
  • Intocmirea de rapoarte de activitate, prezentarea lor si participarea la sedintele cu echipa

BENEFICII:
  • SALARIU FIX SI PROCENT DIN VANZARI.
  • Oportunitatea de a lucra intr o echipa tanara, dinamica
  • Oportunitatea de a invata si evolua alaturi de aceasta
  • Prime atractive si bonusuri bazate pe performanta
  • Telefon si laptop de serviciu

Descrierea companiei

Pregatim intrare pe piata cu 300 apartamente in cea mai reprezentativa si nou zona rezidentiala din Jud Constanta.
Proiectele deja finalizare sunt si au fost apreciate pentru in compania noastra calitatea are prioritate. De la alegerea locatiei si materialelor la alegerea colaboratorilor si angajatilor.
Publicat 29 ian. 2022 Expiră 28 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.