Office Coordinator - Part -Time (9:00 – 15:00)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Scop job: Gestionarea activitatii si coordonarea echipei de la Office/ Receptie Sediu Central
Program: Luni – Vineri, 6 h, interval orar 9:00 – 15:00
Relatii de munca:
Se subordoneaza HR Director (care raporteaza catre CEO);
Are oameni in subordine: Office Assistant si Housekeeper;
Colaboreaza cu toate departamentele din cadrul companiei.

Competente:
Tehnice:
  • PC - MS Office 365 (Word, Excel, PowerPoint), Outlook;
  • Buget & forecast (cunostinte de baza);
Soft Skills:
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitati de coordonare echipa;
  • Abilitati de planificare, organizare, prioritizare;
  • Grad crescut de autonomie pe aria gestionata.
Cerinte:
  • Engleza nivel mediu – B1;
  • Experienta minima relevanta de 2-3 ani reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilitati principale:
  • Coordonarea echipei Office: asigurarea continuitatii si a calitatii activitatilor de la receptie (organizare ture de lucru, concedii, suport, back-up, etc), dar si implicarea in procesul de recrutare, management al performantei, invatare & dezvoltare si definire structura optima pentru echipa din subordine;
  • Prezenta la receptie pentru asigurarea responsabilitatilor de front office (ex: preluarea corespondentei fizice si electronice, gestionarea comenzilor de consumabile, primirea vizitatorilor si activitati de protocol);
  • Mentinerea relatia cu furnizorii, proprietarul cladirii si colegii de la Sediul Central (ex: negociere, flux de lucru, gestionare conflicte, semnare si actualizare contracte de colaborare);
  • Stabililirea si aplicarea fluxurilor noi de lucru, dar si elaborarea si actualizarea procedurilor aplicabile in departamentul Office;
  • Construirea si urmarirea bugetului departamental.

Descrierea companiei

Despre Lagardere Travel Retail

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.800 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019. Lagardère Travel Retail are o abordare unică integrată pentru a depăși așteptările clienților, însoțindu-i pe tot parcursul călătoriei lor, și pentru a oferi valoare adăugată partenerilor din zona de real estate și brand-uri. În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 290 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt brand-uri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay,1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee.

Publicat 29 iul. 2022 Reactualizat 12 aug. 2022 Expiră 28 aug. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.