Office Assistant

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 2800 - 3500 RON
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Abilităti / Caracteristici generale : responsabilitate, punctualitate, gandire creativa, capacitate de sinteza, flexibilitate, spirit de echipa, discretie, bune abilitati de comunicare, rezistenta la stres;

Descrierea jobului

Activitati de protocol (primirea clientilor etc.)
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, oferirea de informatii;
Receptionarea, sortarea, distribuirea si trimiterea corespondentei (mail, posta, fax);
Procesarea primara a comenzilor
Contabilitate primara : intocmirea documentelor de vanzare pentru vanzari catre clienti: facturi, chitante, note livrare, avize; tiparire extrase de cont; efectuare plati on-line la solicitarea responsabilului financiar; operare incasari in sistemul de gestiune
Redactarea de documente, rapoarte, in functie de necesitati;
Evidenta documentelor intrate / iesite;
Indosariere, arhivare documente;
Coordonare si monitorizare expeditiilor;
Vanzare catre clienti non-institutionali si intocmirea documentelor de vanzare
Intocmirea listei de aprovizionare cu consumabile de birou si articole de protocol;Urmarirea trimiterilor de marfa prin serviciul de curierat;

Descrierea companiei

Distribuitor national de dispozitive medicale, reprezentant al unor companii de renume in domeniul ortopedic.
Dedicati excelentei medicale in ortopedie, stam alaturi de medici in efortul de trata pacientii, punand la dispozitie atat experienta noastra cat si cele mai avansate solutii de tratament.

Publicat 4 aug. 2022 Reactualizat 18 aug. 2022 Expiră 3 sept. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.