Office assistant

Homevibes S.R.L. - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 3000 RON
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Persoana organizata, punctuala si serioasa.
Persoana cu experienta in emiterea facturilor si a altor documente necesare
Trebuie sa stie sa discute la telefon intr-un mod placut si sa preia un mesaj de la clienti, furnizori.
Stie sa lucreze pe calculator si sa foloseasca aplicatii precum Excel sau Word
Prezinta initiativa si este dornica in a invata cat mai multe lucruri.



Descrierea jobului

Gestionarea apelurilor primite și a altor comunicații.
Gestionarea sistemului de fișiere.
Înregistrarea informațiilor după cum este necesar.
Întâmpinarea clienților și vizitatorilor la nevoie.
Actualizarea documentelor, menținerea documentelor și procesarea de text.
Ajută la organizarea și întreținerea zonelor comune ale biroului.
Efectuarea sarcinilor generale de funcționar de birou și comisioane.
rganizarea călătoriilor prin rezervarea cazării și nevoile de rezervare, după caz.
Coordonarea evenimentelor după cum este necesar.
Mentinerea inventarului de aprovizionare.
Întreținerea echipamentului de birou după cum este necesar.
Ajutați la recepția clienților după cum este necesar.
Crearea, menținerea și introducerea informațiilor în baze de date.

Descrierea companiei

Companie este noua pe piata din Romania dar brandul exista de mult timp.Acesta se va ocupa de distributia B2B a unui anumit segment de produse din gama Electrolux.
Pentru aceasta activitate s-a inchiriat un depozit si birouri adiacene pe strada Oxigenului.
Publicat 19 mai 2022 Reactualizat 18 iun. 2022 Expiră 18 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.