OFFICE ASSISTANT

ANCHOR GRUP S.A. - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Studii: minim studii medii
  • Lb. engleza – nivel mediu
  • Cunostinte PC (Word, Excel)
  • Persoana organizata, proactiva
  • Bune abilitati de comunicare

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Intocmirea diferitelor rapoarte operationale;
  • Inregistrarea tuturor documentelor primite sau trimise de companie catre colaboratori/autoritati;
  • Intocmirea diferitelor documente justificative de decontare a cheltuielilor;
  • Intocmeste comenzile de rechizite lunare si le supune spre aprobare superiorului ierarhic;
  • Diferite activitati de secretariat: transmitere faxuri, asigurarea receptiei biroului conducerii centrului commercial etc.;
  • Planifica intalniri si sedinte la solicitarea colegilor si superiorului ierarhic;
  • Asigura transmiterea documentelor din toate compartimentele catre sediul central;
  • Asigura protocolul pentru toate sedintele de management.

Descrierea companiei

ADMINISTRAREA IMOBILELOR
Publicat 3 mai 2022 Expiră 2 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.