check_circle

Job verificat

|Publicat 15 Apr 2019 | Reactualizat 24 Apr 2019 | Expiră 15 Mai 2019

Office Assistant

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 6 luni experiență în Administrativ / Logistica, Office / Back-office / Secretariat

Candidatul ideal

  • Studii superioare (de preferat in domeniul economic)
  • Cunoștințe bune operare PC (MS Office Word, Excel, Power Point, navigare internet)
  • Limba engleza scris/vorbit nivel mediu/avansat
  • Abilitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
  • Abilitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
  • Abilitatea de a respecta termene limita
  • Responsabilitate, corectitudine si seriozitate

Descrierea jobului

Din postura de Office Assistant:
Vei relationa cu intreaga echipa
Vei gestiona contabilitatea primara (ASIS);
Vei gestiona într-un mod organizat activitățile de secretariat și protocol din cadrul companiei,
Vei intocmi lunar necesarul de produse de birotică și consumabile, materiale curățenie și bucătărie;
Vei pregăti călătoriile de afaceri (rezervări cazare, transport, mese) pentru management și delegați.
Vei organiza primirea și protocolul invitaților;
Vei organiza corespondenta (curier, e-mail);

Descrierea companiei

Din 2004, dezvoltăm și integrăm aplicații destinate eficientizării și simplificării atât activităților de vânzare, cât și a proceselor de business. Astfel, completăm ERP-urile cu soluții software destinate eficientizării forței de vânzare, dar și colectării mobile de date.

Cerințele clienților sunt deosebit de importante pentru noi, astfel că ne integrăm în ADN-ul afacerii fiecărui partener, oferind soluții software, consultanță și suport, precum și echipamente și finanțare. Totodată, îi sprijinim în dezvoltarea lor, evitând generarea de „revoluții” interne care să afecteze cultura lor organizațională.

Ne dorim să fim partenerii clienților noștri în eficientizarea proceselor, printr-un raport optim între costuri și performanță.

Oferim servicii premium, bazate atât pe experiența noastră dobândită în cei peste 25 ani în care am dezvoltat soluții software și am acordat suport tehnic, cât și pe cea acumulată în managementul și implementarea proceselor economice.

Office Assistant  -  DONAU