Publicat 21 Ian 2019 | Reactualizat 18 Feb 2019 | Expiră 21 Feb 2019

OFFICE ASSISTANT

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat (scris și vorbit).
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Persoană ordonată, calmă, orientată spre detalii și rezultate.
  • Seriozitate și promptitudine în rezolvarea sarcinilor.
  • Atitudine pro-activă, responsabilă.
  • Excelente abilități de comunicare şi relaționare.
  • Capacitate de lucru atât în echipă, cât și individual;
  • Capacitate sporită de lucru cu termene limită.
  • Experiența în domeniul medical și / sau licitații constituie un avantaj.

Descrierea jobului

  • Preia și distribuie apelurile telefonice.
  • Asigură o comunicare optimă cu furnizorii, clienții și colegii.
  • Rezervă camere de hotel, mese diverse, bilete de avion/tren/s.a.
  • Întocmește scrisori/adrese/împuterniciri/cereri tip.
  • Organizează arhivă, înregistrează și arhivează contractele.
  • Întocmește necesarul de broșuri pentru evenimente.
  • Responsabil / ă de stocul materialelor de birotică, produselor de curățenie si protocol.
  • Menține relația cu furnizorul și supraveghează personalul de la curățenie.
  • Monitorizează site-uri de interes (SEAP, ANPM, ANMDM, MSP, etc.).
  • Înregistrează și validează comenzi în sistemul dedicat (Senior ERP).
  • Redactează ofertele scrise privind produsele comercializate;
  • Participă activ la întocmirea documentației de participare la licitațiile publice, în conformitate cu cerințele caietelor de sarcini aferente acestora;
  • Obține documente, autorizații, certificate etc. (ex. Avize, scrisori de autorizare de la furnizori interni / externi, certificate ISO producători);
  • Actualizează și completează permanent documentele aferente licitațiilor;
  • Asigură traduceri și retroversiuni in limita complexității materialului;
  • Întocmește rapoarte pentru activitatea proprie săptămânală.
  • Centralizează rapoartele de activitate ale colegilor din departamentul vânzări.

Detalii suplimentare:

Cursuri pentru produsele din portofoliu.

Posibilitate dezvoltare profesională în cadrul echipei X-Lab Solutions.
Program de lucru: 7.30 - 16.00

Punct de lucru: Șos. Odăi 207 A, sector 1, București

Descrierea companiei

Calitatea reprezintă esenţa către o dezvoltare durabilă şi sigură. X-Lab Solutions tinde permanent către poziţia de lider şi dorește să-şi consolideze poziția pe piața internă în domeniul comercializării aparaturii medicale, dar şi a implementării de camere curate, soluţii pentru fertilizare in vitro (FIV), precum şi a unor domenii, nou introduse în portofoliu, precum: neonatologia, obstetrica sau ginecologia.

Expirat
OFFICE ASSISTANT  -  X-Lab Solutions SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close