Office assistant manager

Livetel - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Avem nevoie de o persoana dedicata si atenta la detalii care va fi responsabila cu organizarea activitatii sediului din Cluj-Napoca. Abilitatile practice si adaptabilitatea sunt foarte utile pentru acest job care necesita multitasking. Detinerea permisului de conducere Categoria B este utila pentru a gestiona mai usor task-urile administrative.

Descrierea jobului

Descrierea responsabilitatilor:

Rezolvarea problemelor administrative
Implementarea standardelor si a procedurilor stabilite la nivelul companiei
Efectuarea si intocmirea unor documente de contabilitate primara (registre, evidenta facturilor, verificarea delegatiilor)
Receptionarea si tinerea stocului de materiale si echipamente
Pregatirea si expedierea echipamentelor de retur
Asigurarea suportului necesar colegilor care lucreaza pe teren
Programarea si efectuarea interviurilor locale pentru angajare


Beneficii:

Posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale
Calificarea la locul de munca alaturi de o echipa formata din colegi deosebiti
Venituri salariale atractive
Experienta reprezinta un avantaj, insa nu este obligatorie

Descrierea companiei

Din 2008 contribuim prin munca noastra la dezvoltarea retelelor de telecomunicatii, atat a celor prin cablu cat si a celor wireless. Oferim servicii de cea mai buna calitate pentru ca punem pasiune in ceea ce facem.

Publicat 23 mai 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.