Publicat 12 Ian 2021 | Expiră 11 Feb 2021

National Unit Manager (București)

1 post

Candidatul ideal

​Cunoștințe și abilități necesare:

  • Studii superioare absolvite;
  • Minim 3 ani experiență într-un rol de management al unei echipe de vânzări;
  • Experiență în vânzarea de produse tehnice pe proiecte;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Foarte bune abilități de planificare și organizare;
  • Foarte bune abilități de networking;
  • Foarte bune abilități de negociere;
  • Permis de conducere cat. B.

Descrierea jobului

Descrierea jobului

  • Participă la elaborarea si integrarea strategiilor comerciale în concordanță cu obiectivele principale ale companiei;
  • Implementază strategiile comerciale la nivelul echipei coordonate;
  • Realizează obiectivele de creștere anuale (venituri, mix portofoliu, profit, brand awarness, cota de piață și obiective organizaționale) prin management și suport comercial;
  • Participă la elaborarea bugetelor anuale de venituri și cheltuieli ale departamentului de vânzări;
  • Coordonează activitățile de vânzări la nivel național, pentru a se asigura că toate planurile de acțiune și de implementare se desfășoară în timp real;
  • Evaluează continuu portofoliul de produse;
  • Dezvoltă parteneriate strategice cu clienții mari prin menținerea relației, interacțiune personală cu aceștia;
  • Face vizite regulate în teritoriu și oferă sprijin colegilor din echipă în interacțiunea cu clienții;
  • Identifică și gestionează eficient oportunitățile din piață;
  • Definește obiectivele și deleagă responsabilități clare colegilor din subordine prin distribuirea solicitărilor în mod echitabil;
  • Evaluează periodic structura organizatorică din cadrul departamentului și propune soluții de optimizare a activităților aferente;
  • Participă la elaborarea și pune în aplicare programul de promovare a soluțiilor Kadra la arhitecții si proiectanții cheie;
  • Asigură comunicarea și un spirit colaborativ între colegii din departament;
  • Asigură o interacțiune eficientă, în timp real, cu omologii din celelalte departamente;
  • Identifică nevoile de pregătire profesională și dezvoltă echipa în permanență;
  • Participă la procesul de recrutare și selecție de personal cheie în vânzări-proiecte.

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

  • trape de fum, luminatoare, policarbonat
  • acces automat – uși, porți, ferestre
  • sisteme de management al parcărilor

National Unit Manager (București)  -  KADRA TECH S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close