
Marketing specialist
VIASAT SYSTEMS SRL
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
800 EUR
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
-Studii superioare: marketing sau discipline asociate
-Experienta de minim 1 an , expertiza in marketing digital, SEO și SEM, CRM și social media.
-Limba engleza avansat (citit, scris si vorbit)
-Cunostinte in utilizarea programelor grafice : Adobe Photoshop/ Illustrator – constituie avantaj
- Persoana entuziasta, cu initiativa
-Experienta de minim 1 an , expertiza in marketing digital, SEO și SEM, CRM și social media.
-Limba engleza avansat (citit, scris si vorbit)
-Cunostinte in utilizarea programelor grafice : Adobe Photoshop/ Illustrator – constituie avantaj
- Persoana entuziasta, cu initiativa
Descrierea jobului
-Stabilirea obiectivelor de marketing.
– Implementarea și analiza campaniilor de marketing.
– Menținerea relației cu clienții și alți colaboratori (furnizorii externi) pentru a executa proiecte/ campanii.
– Monitorizarea bugetelor alocate.
– Cercetarea pieței pentru a găsi răspunsuri despre cerințele, obiceiurile și tendințele consumatorilor.
– Supravegherea și analizarea preferințelor clienților.
– Monitorizarea concurenței (demografia clienților, prețuri, distribuție).
– Definirea cumpărătorilor și a piețelor de desfacere.
– Întocmirea unor planuri de marketing, campanii, strategii.
– Crearea de strategii și planuri de promovare pentru a ajunge la publicul țintă prin canale adecvate (social media, e-mail,etc.).
– Brainstorming cu membrii echipei și dezvoltarea ideilor pentru campanii creative de marketing.
– Analizarea campaniilor de promovare (rate de conversie, trafic, plată pe click, clienți potențiali, număr de clienți actuali, bugete consumate).
– Asistență în activități de inbound și outbound marketing prin demonstrarea expertizei în diverse domenii (dezvoltarea și optimizarea conținutului, publicitate online, planificare de evenimente etc.).
– Colectarea de informații și feedback de la clienți.
– Implementarea și analiza campaniilor de marketing.
– Menținerea relației cu clienții și alți colaboratori (furnizorii externi) pentru a executa proiecte/ campanii.
– Monitorizarea bugetelor alocate.
– Cercetarea pieței pentru a găsi răspunsuri despre cerințele, obiceiurile și tendințele consumatorilor.
– Supravegherea și analizarea preferințelor clienților.
– Monitorizarea concurenței (demografia clienților, prețuri, distribuție).
– Definirea cumpărătorilor și a piețelor de desfacere.
– Întocmirea unor planuri de marketing, campanii, strategii.
– Crearea de strategii și planuri de promovare pentru a ajunge la publicul țintă prin canale adecvate (social media, e-mail,etc.).
– Brainstorming cu membrii echipei și dezvoltarea ideilor pentru campanii creative de marketing.
– Analizarea campaniilor de promovare (rate de conversie, trafic, plată pe click, clienți potențiali, număr de clienți actuali, bugete consumate).
– Asistență în activități de inbound și outbound marketing prin demonstrarea expertizei în diverse domenii (dezvoltarea și optimizarea conținutului, publicitate online, planificare de evenimente etc.).
– Colectarea de informații și feedback de la clienți.
Descrierea companiei
Furnizor servicii monitorizare flote auto prin tehnologie GPS
www.viasatsystems.ro
www.viasatsystems.ro
Publicat
12 mai 2022
Reactualizat
19 mai 2022
Expiră
11 iun. 2022
Joburi similare