Publicat 27 Feb 2018 | Reactualizat 27 Mar 2018 | Expiră 30 Mar 2018

Marketing Researcher

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

We are searching for a Marketing Researcher that:

Has 3-5 years marketing research experience with focus on quantitative techniques, having a fair degree of independence;
Has good understanding of marketing research and innovation techniques;
Has the drive to get things done and naturally looking for solutions;
Is able to own projects from idea till results realization, strive to have a measurable impact;
Is curious, continuously looking for learning and development opportunities;
Has good collaboration skills, ability to listen, build trust and be empathic to others;
Is able to translate complex concepts into simple requirements;
Has excellent communication/presentation skills.

Descrierea jobului

And who will successfully:

Understand and translate business needs into marketing research objectives;
Conduct or coordinate research studies, in-house or with external partner agencies. Maintain a close collaboration with research agencies or other external partners;
Facilitate and monitor implementation progress of the market research actionable insights; generated, analyze the impact in business results;
Constantly improve the market research activity and methodologies used to support business objectives.

Descrierea companiei

NN este o companie de asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.

Grupul NN din România, include activitățile NN Asigurări de Viață și NN Pensii, companii lider pe piețele de profil, și NN Investment Partners, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România.

Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități de dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături de clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și de încredere. Valorile noastre de bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.

Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi de zi.

NN Romania in cifre:

2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, pensii obligatorii și pensii facultative Cote de piață decembrie 2016:

• Asigurari de viata: 32,6%

• Pensii obligatorii (Pilonul 2) - 36,5% în funcție de active

• Pensii facultative (Pilonul 3) - 50,2% în funcție de active

Expirat
Marketing Researcher  -  NN Asigurari de Viata